Gtaboy107 Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik kijk zelfs naar de nieuwste afleveringen, en die zijn altijd top! Alleen is het wel wat jammer dat het vaak wel hetzelfde is, maar toch is het geniaal. Stewie ownt alles. VICTORY SHALL BE MINE! Yes sweety, and the cake is yours too. Reageren
Exoit Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik kijk zelfs naar de nieuwste afleveringen, en die zijn altijd top! Alleen is het wel wat jammer dat het vaak wel hetzelfde is, maar toch is het geniaal. Stewie ownt alles. VICTORY SHALL BE MINE! Yes sweety, and the cake is yours too. Mooi he Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 18 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Ik kijk zelfs naar de nieuwste afleveringen, en die zijn altijd top! Alleen is het wel wat jammer dat het vaak wel hetzelfde is, maar toch is het geniaal. Stewie ownt alles. VICTORY SHALL BE MINE! Yes sweety, and the cake is yours too. Mooi he Stewie is gewoon mijn favoriet. Wat hij soms allemaal zegt of doet. Zoals bij dat filmpje Bird is the word. Steekt hij een revolver in zijn mond omdat hij gewoon gestoord wordt van Peter. Damn You Woman. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Family Guy gaat wel vind ik, Het enige grappige aan die serie zijn de flash-backs, en daar zijn er belachelijk veel van dat ik er ook een beetje ziek van word. Een beetje een goedkope manier vind ik om allerlei grappen erin te doen die niks met het verhaal te maken hebben. Zo haal je ook een beetje de vaart uit het oorspronkelijke verhaal. Verder vind ik Peter echt niet grappig en een ongelofelijke mongool. peter is juist lache man,gewoon een grote dikke baby Reageren
Shaundi Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Stewie is gewoon for the win. Om de rest van de Family Guy kan ik niet echt lachen. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 18 juli 2009 Rapport Geplaatst: 18 juli 2009 Stewie is gewoon for the win. Om de rest van de Family Guy kan ik niet echt lachen. vind ze allemaal leuk,zeker ook quiqmijer is grappig .(ja ik weet dat die naam sper verkeerd is gespeld ) Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Stewie is gewoon for the win. Om de rest van de Family Guy kan ik niet echt lachen. vind ze allemaal leuk,zeker ook quiqmijer is grappig .(ja ik weet dat die naam sper verkeerd is gespeld ) Quagmire. Zonder heb is er geen FG. Hij kan in echt alles wel wat seksistisch zien. En altijd aan meg vragen. 'Meg u already 18?'. Giggidy giggdy goo. En hoe hij zijn hoofd dan beweegt. Maarja ieder van de characters heeft wel iets wat zij weer super grappig maakt. Bijv: Major Adam west: paranoïde. Ollie the weather guy: Kort maar erg krachtig. 'I'M AT THE WRONG AIRPORT' 'IT'S GONNA RAIN' 'SHE'S GONNA GET IT' 'WOMEN IS OLD' Eigenlijk is die gehele nieuws ploeg een beetje gestoord. And now ollie with a recap of the previous eppisode.What happened last time Ollie? Ollie: 'STEWIE KILLS LOIS' Tom tucker: 'Then what?' Ollie: 'PETER GOT BLAMED' Tom tucker: 'Then what?' Ollie: 'PETER GOT TO COURT' Tom tucker: 'Then what?' Ollie: 'LOIS CAME BACK' Tom tucker: 'ow' Ollie: 'WASN'T REALLY DEAD' Tom tucker: 'Thanks ollie. And now part two' Altijd wel grappig om te zien. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Stewie is gewoon for the win. Om de rest van de Family Guy kan ik niet echt lachen. vind ze allemaal leuk,zeker ook quiqmijer is grappig .(ja ik weet dat die naam sper verkeerd is gespeld ) Quagmire. Zonder heb is er geen FG. Hij kan in echt alles wel wat seksistisch zien. En altijd aan meg vragen. 'Meg u already 18?'. Giggidy giggdy goo. En hoe hij zijn hoofd dan beweegt. Maarja ieder van de characters heeft wel iets wat zij weer super grappig maakt. Bijv: Major Adam west: paranoïde. Ollie the weather guy: Kort maar erg krachtig. 'I'M AT THE WRONG AIRPORT' 'IT'S GONNA RAIN' 'SHE'S GONNA GET IT' 'WOMEN IS OLD' Eigenlijk is die gehele nieuws ploeg een beetje gestoord. And now ollie with a recap of the previous eppisode.What happened last time Ollie? Ollie: 'STEWIE KILLS LOIS' Tom tucker: 'Then what?' Ollie: 'PETER GOT BLAMED' Tom tucker: 'Then what?' Ollie: 'PETER GOT TO COURT' Tom tucker: 'Then what?' Ollie: 'LOIS CAME BACK' Tom tucker: 'ow' Ollie: 'WASN'T REALLY DEAD' Tom tucker: 'Thanks ollie. And now part two' Altijd wel grappig om te zien. en quigland (weet ook niet hoe je dat schrijft)is dan weer traag en langzaam,maar joe vind ik niet zo grappig.hij is trouwens de enige die een beetje normaal doet Reageren
Bayside Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 (bewerkt) Cleveland, geen quigland En Joe is opzich ook niet zo heel grappig, maar hij zit er meer in voor de gehandicaptengrappen.. EDIT @ Hieronder: Die ken ik Bewerkt: 19 juli 2009 door Bayside Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Cleveland, geen quigland En Joe is opzich ook niet zo heel grappig, maar hij zit er meer in voor de gehandicaptengrappen.. oja sorry,ik was in de war want in zo;n aflevering zaten ze in elkaar en toen ruzieden ze over hun naam(clevemire-quaqland) Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik heb nog Family Guy gekeken, geweldig! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 26 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Kijk ik kijk zo'n beetje alsmaar door FG. Bijf in een seizoen 7 aflevering. Waarin Meg heel erg gelovig wordt en Brian gelovig probeert te maken. Daarin zegt peter aan het begin iets van. 'Yes viewers this is going to be a Meg episode. So stick aroud for the fun.' Dan legt hij een afstandsbediening op tafel en zegt 'Here you go there is the clicker' Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 Cleveland gaat uit Family Guy! Hij krijgt zijn eigen show: The Cleveland Show![/font] Reageren
Timske Geplaatst: 26 juli 2009 Rapport Geplaatst: 26 juli 2009 (bewerkt) Cleveland gaat uit Family Guy! Hij krijgt zijn eigen show: The Cleveland Show![/font] Alle negers krijgen op Comedy Central een eigen show Tracy Morgan ook.. En die show is echt vet, even afwachten met Cleveland EDIT: Zei zit ook in Family Guy Kijk me avatarpack maar Bewerkt: 26 juli 2009 door Timske Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.