claud Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 hey mensen weet niemand misschien hoe dat wee wee wee wee deuntje heet als er bij horron iemand vermoord word? weet iemand het dan hoor ik het graag Reageren
PowerPats Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) volgens mij is dat het psycho deuntje. Bewerkt: 11 juli 2009 door PowerPats Reageren
Bayside Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik weet hem niet, maar jouw Bert en Ernie filmpjes komen wel dicht in de buurt Reageren
FerryN Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Je bedoeld zoiets als die van scream? Reageren
RobbieB Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) hey mensen weet niemand misschien hoe dat wee wee wee wee deuntje heet als er bij horron iemand vermoord word?weet iemand het dan hoor ik het graag Je bent niet echt duidelijk. Als ik wee wee wee wee hoor, denk ik meteen aan een huilende baby. Toon anders eens een YouTubefilmpje met het geluidje erop, dan kunnen we raden hoe het heet. Bewerkt: 11 juli 2009 door RobbieB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.