Nissan Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Bij deze dan, na het Diamond & Pearl topic, ook het Platinum topic . Ik heb al 4 badges xD en heb een Infernape (Marlboro) op lv 40, en een Luxray (Hotshot) op level 39. Daarnaast nog een HM Slave, Bidoof (Fatass). Pas 2 Pokémon die ik train. Kan iemand een tip geven voor een eventuele derde of vierde pokemon? Alvast bedankt CG Reageren
Nissan Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Update: 8 badges, Marlboro op level 58 en Hotshot op 57. Giratina op 52 ^^. Ben nu op Victory Road. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Pokemon XD dat is een oude herinering die weer terug komt... Die serie was egt zoo gay Reageren
Dizzee Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Ik heb er al 320 uur opzitten in Platinum. Ik ben vooral bezig met de Battle Frontier en heb voorlopig de 'Silver Print' in de Battle Tower, Arcade en Castle en de 'Gold Print' in de Battle Tower. Reageren
Nissan Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 320 uur al???? Hoe houd je dat vol :S. Na een half uur vind ik het zo saai als de tering en ga wat anders doen . Daarnaast staan al mijn goede pokemon op Pearl. Dus moet die eens overzetten. Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Veel doorzettingsvermogen. Nee, bij de meeste dingen die ik graag doe, raak ik een beetje geobsedeerd en kan ik goed doordoen maar daarna word ik het ook wel een beetje beu. Nu, neem ik een kleine pauze. Bewerkt: 23 juli 2009 door Dizzee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.