Jump to content

magje niet op het vliegveld komen?


r.deroos

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    8

  • Tommy-Vercetti

    4

  • TahR78

    4

  • -Stan-

    2

Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? :7

EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet.

haha dat zal wat zijn een beetje tussen de toestellen doorrijden XD

ontopic: je kunt op sommige stukken volgens mij rijden ( bij mij tenminste ) maar als ik dan ook maar 1 metertje te ver rijd krijg je cops.

en dit vond ik ook raar: ik reed gewoon achter die andere auto's aan op het vliegveld en ik kreeg cops :S

ik bedoel hoe weten hun nou dat ik daar niet hoor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? :7

EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet.

haha dat zal wat zijn een beetje tussen de toestellen doorrijden XD

ontopic: je kunt op sommige stukken volgens mij rijden ( bij mij tenminste ) maar als ik dan ook maar 1 metertje te ver rijd krijg je cops.

en dit vond ik ook raar: ik reed gewoon achter die andere auto's aan op het vliegveld en ik kreeg cops :S

ik bedoel hoe weten hun nou dat ik daar niet hoor :puh:

Tja, niet iedereen rijdt daar rond in een ijscokarretje :engel:

EDIT: @Gta Bram: Idd, zolang je tussen de strepen blijft (ook te zie op radar) komt er geen politie op je af.

Ik geloof dat als je binnen die 'cirkel' blijft (de net genoemde strepen) je ook niet gepakt kan worden.

Want ik meende dat je ook onder de gates door kon rijden zonder gepakt te worden..

Bewerkt: door Cmon1994
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wat moeilijk te zien, maar er loopt wel gewoon een weg over het vliegveld. Het zijn gewoon 2 strepen waar je tussen moet rijden. Volgens mij mag je daar gewoon komen, maar niet tussen de vliegvelden, of over de startbanen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wat moeilijk te zien, maar er loopt wel gewoon een weg over het vliegveld. Het zijn gewoon 2 strepen waar je tussen moet rijden. Volgens mij mag je daar gewoon komen, maar niet tussen de vliegvelden, of over de startbanen.

Idd, volledig correct.

Kom je daar een milimeter over ... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het mag dan wel realistisch zijn, maar ik vind het eigenlijk knap vervelend. Ik wil daar gewoon even op m'n gemak rondneuzen.

Start Freemode in Multiplayer zonder politie.

en ga alleen.

Nu kan je lekker rondneuzen. :0

Link to comment
Delen op andere websites

dan krijg je 4 polities, niet zo makkelijk kwijt te raken in een ''wreck''. :N

Ik heb ze een keer kwijt kunnen raken. Gewoon meteen de snelweg opvliegen met een SuperGT, en goed op je map kijken waar de politie's zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

dan krijg je 4 polities, niet zo makkelijk kwijt te raken in een ''wreck''. :N

Ik heb ze een keer kwijt kunnen raken. Gewoon meteen de snelweg opvliegen met een SuperGT, en goed op je map kijken waar de politie's zitten.

Als je de Subway-weg op kunt geraken ben je ze wel snel kwijt want ze zien je nooit rijden(vooral in Alonquin).

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook gewoon een account maken waar je wel mee cheat.

Ga dan gewoon naar het vliegveld en doe die cheat.

Ik weet niet of het werkt, maar als je geen PSN/XBL hebt dan is dit misschien wel de oplosing! :D

Mvg, I MICK I

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook gewoon een account maken waar je wel mee cheat.

Ga dan gewoon naar het vliegveld en doe die cheat.

Ik weet niet of het werkt, maar als je geen PSN/XBL hebt dan is dit misschien wel de oplosing! :D

Mvg, I MICK I

Ook al doe je die politie weg cheaten en blijf je op het vliegveld. je krijgt telkens 4 sterren. de enige oplossing is dan om gewoon de heletijd op wanted level weg doen maar dat is niet zo goed voor je cheat stats ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...