r.deroos Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 hoi ik reed zo met mn kar het vliegveld op (reed wel door een slagboom ), en kreeg na een tijdje 4 polities! mag je daar niet komen ofzo? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet. Bewerkt: 11 juli 2009 door Djmaddox Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Je kan wel op het vliegveld komen zonder sterren als je een multiplayer match start. Reageren
gtafreak321 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet. haha dat zal wat zijn een beetje tussen de toestellen doorrijden XD ontopic: je kunt op sommige stukken volgens mij rijden ( bij mij tenminste ) maar als ik dan ook maar 1 metertje te ver rijd krijg je cops. en dit vond ik ook raar: ik reed gewoon achter die andere auto's aan op het vliegveld en ik kreeg cops :S ik bedoel hoe weten hun nou dat ik daar niet hoor Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet. haha dat zal wat zijn een beetje tussen de toestellen doorrijden XD ontopic: je kunt op sommige stukken volgens mij rijden ( bij mij tenminste ) maar als ik dan ook maar 1 metertje te ver rijd krijg je cops. en dit vond ik ook raar: ik reed gewoon achter die andere auto's aan op het vliegveld en ik kreeg cops :S ik bedoel hoe weten hun nou dat ik daar niet hoor Tja, niet iedereen rijdt daar rond in een ijscokarretje EDIT: @Gta Bram: Idd, zolang je tussen de strepen blijft (ook te zie op radar) komt er geen politie op je af. Ik geloof dat als je binnen die 'cirkel' blijft (de net genoemde strepen) je ook niet gepakt kan worden. Want ik meende dat je ook onder de gates door kon rijden zonder gepakt te worden.. Bewerkt: 11 juli 2009 door Cmon1994 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Het is wat moeilijk te zien, maar er loopt wel gewoon een weg over het vliegveld. Het zijn gewoon 2 strepen waar je tussen moet rijden. Volgens mij mag je daar gewoon komen, maar niet tussen de vliegvelden, of over de startbanen. Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Het is wat moeilijk te zien, maar er loopt wel gewoon een weg over het vliegveld. Het zijn gewoon 2 strepen waar je tussen moet rijden. Volgens mij mag je daar gewoon komen, maar niet tussen de vliegvelden, of over de startbanen. Idd, volledig correct. Kom je daar een milimeter over ... Reageren
r.deroos Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 dan krijg je 4 polities, niet zo makkelijk kwijt te raken in een ''wreck''. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 dan krijg je 4 polities, niet zo makkelijk kwijt te raken in een ''wreck''. gewoon cheaten joh Reageren
Cash Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Het mag dan wel realistisch zijn, maar ik vind het eigenlijk knap vervelend. Ik wil daar gewoon even op m'n gemak rondneuzen. Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Het mag dan wel realistisch zijn, maar ik vind het eigenlijk knap vervelend. Ik wil daar gewoon even op m'n gemak rondneuzen. Start Freemode in Multiplayer zonder politie. en ga alleen. Nu kan je lekker rondneuzen. :0 Reageren
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 dan krijg je 4 polities, niet zo makkelijk kwijt te raken in een ''wreck''. Ik heb ze een keer kwijt kunnen raken. Gewoon meteen de snelweg opvliegen met een SuperGT, en goed op je map kijken waar de politie's zitten. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 dan krijg je 4 polities, niet zo makkelijk kwijt te raken in een ''wreck''. Ik heb ze een keer kwijt kunnen raken. Gewoon meteen de snelweg opvliegen met een SuperGT, en goed op je map kijken waar de politie's zitten. Als je de Subway-weg op kunt geraken ben je ze wel snel kwijt want ze zien je nooit rijden(vooral in Alonquin). Reageren
I MICK I Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Je kunt ook gewoon een account maken waar je wel mee cheat. Ga dan gewoon naar het vliegveld en doe die cheat. Ik weet niet of het werkt, maar als je geen PSN/XBL hebt dan is dit misschien wel de oplosing! Mvg, I MICK I Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Je kunt ook gewoon een account maken waar je wel mee cheat.Ga dan gewoon naar het vliegveld en doe die cheat. Ik weet niet of het werkt, maar als je geen PSN/XBL hebt dan is dit misschien wel de oplosing! Mvg, I MICK I Ook al doe je die politie weg cheaten en blijf je op het vliegveld. je krijgt telkens 4 sterren. de enige oplossing is dan om gewoon de heletijd op wanted level weg doen maar dat is niet zo goed voor je cheat stats Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.