TahR78 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Op de PS3 heb ik een functie in mijn telefoon, de SIXAXIS TUTORIAL (geen idee wat het betekent ), daar kan je op je gemak rondneuzen. Over dat van normaal binnendringen: het kan maar op een paar metertjes, ik heb eens net voorbij een slagboom een Airtug kunnen stelen en helemaal kunnen rijden tot mijn safehouse Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Op de PS3 heb ik een functie in mijn telefoon, de SIXAXIS TUTORIAL (geen idee wat het betekent ), daar kan je op je gemak rondneuzen.Over dat van normaal binnendringen: het kan maar op een paar metertjes, ik heb eens net voorbij een slagboom een Airtug kunnen stelen en helemaal kunnen rijden tot mijn safehouse Wrom wil je dan een Airtug? die zijn zo sloom als de pest en bovendien kan je er niks mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Op de PS3 heb ik een functie in mijn telefoon, de SIXAXIS TUTORIAL (geen idee wat het betekent ), daar kan je op je gemak rondneuzen.Over dat van normaal binnendringen: het kan maar op een paar metertjes, ik heb eens net voorbij een slagboom een Airtug kunnen stelen en helemaal kunnen rijden tot mijn safehouse Wrom wil je dan een Airtug? die zijn zo sloom als de pest en bovendien kan je er niks mee. Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Op de PS3 heb ik een functie in mijn telefoon, de SIXAXIS TUTORIAL (geen idee wat het betekent ), daar kan je op je gemak rondneuzen.Over dat van normaal binnendringen: het kan maar op een paar metertjes, ik heb eens net voorbij een slagboom een Airtug kunnen stelen en helemaal kunnen rijden tot mijn safehouse Wrom wil je dan een Airtug? die zijn zo sloom als de pest en bovendien kan je er niks mee. Ultimate verveling. Vind die dingen trouwens ook wel grappig. Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Nou, zoals ik al zei, tot FIA rijden en dan bij dat grote raarvormige gebouw, is er zo een ingang met slagbomen. Rij daar door heen, en dan is er als eerste zo een doorgang voor het gebied bij de vliegtuigen. Nou, stap uit je auto en loop daar eventjes, en er staat dan vaak zo een FlyUS Airtug, daarna ff terug de route gaan naar je safehouse en je hebt m Bewerkt: 13 juli 2009 door TahR78 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Nou, zoals ik al zei, tot FIA rijden en dan bij dat grote raarvormige gebouw, is er zo een ingang met slagbomen. Rij daar door heen, en dan is er als eerste zo een doorgang voor het gebied bij de vliegtuigen. Nou, stap uit je auto en loop daar eventjes, en er staat dan vaak zo een FlyUS Airtug, daarna ff terug de route gaan naar je safehouse en je hebt m Nou hem bewaren, daar heb ik toch niet zo'n verlangen voor, heb liever men Comet en Banshee . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TahR78 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Nou, zoals ik al zei, tot FIA rijden en dan bij dat grote raarvormige gebouw, is er zo een ingang met slagbomen. Rij daar door heen, en dan is er als eerste zo een doorgang voor het gebied bij de vliegtuigen. Nou, stap uit je auto en loop daar eventjes, en er staat dan vaak zo een FlyUS Airtug, daarna ff terug de route gaan naar je safehouse en je hebt m Nou hem bewaren, daar heb ik toch niet zo'n verlangen voor, heb liever men Comet en Banshee . Njah, ik ben een beetje verveeld en gek, dus ik heb er 2 van xD maar nog wel normale auto's. Stretch <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Nou, zoals ik al zei, tot FIA rijden en dan bij dat grote raarvormige gebouw, is er zo een ingang met slagbomen. Rij daar door heen, en dan is er als eerste zo een doorgang voor het gebied bij de vliegtuigen. Nou, stap uit je auto en loop daar eventjes, en er staat dan vaak zo een FlyUS Airtug, daarna ff terug de route gaan naar je safehouse en je hebt m Nou hem bewaren, daar heb ik toch niet zo'n verlangen voor, heb liever men Comet en Banshee . Njah, ik ben een beetje verveeld en gek, dus ik heb er 2 van xD maar nog wel normale auto's. Stretch <3 Pas dat wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Nou, zoals ik al zei, tot FIA rijden en dan bij dat grote raarvormige gebouw, is er zo een ingang met slagbomen. Rij daar door heen, en dan is er als eerste zo een doorgang voor het gebied bij de vliegtuigen. Nou, stap uit je auto en loop daar eventjes, en er staat dan vaak zo een FlyUS Airtug, daarna ff terug de route gaan naar je safehouse en je hebt m Nou hem bewaren, daar heb ik toch niet zo'n verlangen voor, heb liever men Comet en Banshee . Njah, ik ben een beetje verveeld en gek, dus ik heb er 2 van xD maar nog wel normale auto's. Stretch <3 Pas dat wel? Ja, dat past, je auto moet er trouwens niet helemaal op het parkeervak staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Op de PS3 heb ik een functie in mijn telefoon, de SIXAXIS TUTORIAL (geen idee wat het betekent ), daar kan je op je gemak rondneuzen.Over dat van normaal binnendringen: het kan maar op een paar metertjes, ik heb eens net voorbij een slagboom een Airtug kunnen stelen en helemaal kunnen rijden tot mijn safehouse Wrom wil je dan een Airtug? die zijn zo sloom als de pest en bovendien kan je er niks mee. Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Dat was een Solair beste vriend. Maar ik snap je punt wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Op de PS3 heb ik een functie in mijn telefoon, de SIXAXIS TUTORIAL (geen idee wat het betekent ), daar kan je op je gemak rondneuzen.Over dat van normaal binnendringen: het kan maar op een paar metertjes, ik heb eens net voorbij een slagboom een Airtug kunnen stelen en helemaal kunnen rijden tot mijn safehouse Wrom wil je dan een Airtug? die zijn zo sloom als de pest en bovendien kan je er niks mee. Een auto is een auto, maakt niet uit hoe rot hij rijdt, waarom zocht jij overlaatst een Stratum? Omdat je deze wou onderzoeken . Ik zou ook wel eens met een Airtug willen rijden maar vindt hem nooit . Dat was een Solair beste vriend. Maar ik snap je punt wel. Heb je later ook niet iets met een Stratum willen doen maakt niet uit, ik reed vandaag op het vliegveld tussen de lijnen neem een bocht waardoor ik net over de lijn ga en een hoop peds op bankjes meeneem en dan ineens4sterren zag in de verte een Stckade afkomen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knalandy Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet. maar er is een missie als je die voltooid kom je op hhet vliegveld terecht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet. maar er is een missie als je die voltooid kom je op hhet vliegveld terecht Je bedoelt 'That Special Someone' of 'Dust Off' . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet. maar er is een missie als je die voltooid kom je op hhet vliegveld terecht Je bedoelt 'That Special Someone' of 'Dust Off' . Bij That Special Someone kom je bij het laad gedeelte, en bij Dust Off bij de verkeerstoren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet. maar er is een missie als je die voltooid kom je op hhet vliegveld terecht Je bedoelt 'That Special Someone' of 'Dust Off' . Bij That Special Someone kom je bij het laad gedeelte, en bij Dust Off bij de verkeerstoren. Maar ik denk toch dat hij dit bedoeld want hierbij kom je toch op het vliegveld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SanFierro Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 juli 2009 We gaan een beetje offtopic allemaal De vraag was of je niet op het vliegveld mocht komen en het antwoord is nee Dus ik zou zeggen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.