Jump to content

magje niet op het vliegveld komen?


r.deroos

Recommended Posts

Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? :7

EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet.

maar er is een missie als je die voltooid kom je op hhet vliegveld terecht

Je bedoelt 'That Special Someone' of 'Dust Off' :? .

Bij That Special Someone kom je bij het laad gedeelte,

en bij Dust Off bij de verkeerstoren.

Maar ik denk toch dat hij dit bedoeld want hierbij kom je toch op het vliegveld.

Met de PS3 kan je in de Sixaxis Tutorial ook wel het vliegveld verkennen zonder politie achter je aan, en als je het beeindigt kom je voor het vliegveld terecht, maar dit is dan geen missie.

We gaan een beetje offtopic allemaal ^_^ De vraag was of je niet op het vliegveld mocht komen en het antwoord is nee :N

Dus ik zou zeggen: :slotje:

Ik denk dat je dat aan de mods moet overlaten :puh: btw, dit is helemaal niet zo offtopic hoor, heeft ook te maken met hoe je op het vliegveld kan.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    8

  • Tommy-Vercetti

    4

  • TahR78

    4

  • -Stan-

    2

Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? :7

EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet.

Soms wel in real life! Ik HEB familie waarvan iemand op het vliegveld werkt. 1 keer ben ik meegeweest op het vliegveld! Wanneer weet ik nie meer!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? :7

EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet.

Soms wel in real life! Ik HEB familie waarvan iemand op het vliegveld werkt. 1 keer ben ik meegeweest op het vliegveld! Wanneer weet ik nie meer!

Maar Niko is een immigrant die niemand bij het vliegveld kent :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat mag niet. Mag je irl dan wel op het vliegveld rondrijden? :7

EDIT: Irl= In real life, voor het geval je het niet weet.

Soms wel in real life! Ik HEB familie waarvan iemand op het vliegveld werkt. 1 keer ben ik meegeweest op het vliegveld! Wanneer weet ik nie meer!

Maar Niko is een immigrant die niemand bij het vliegveld kent :7 .

Da's waar...

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vliegveld van LC is beter beveiligd als Schiphol hoor kijk maar naar alberto stegeman op schiphol bij beatrix's vliegtuig :Y

Denk nog is na. In LC kun je gewoon even met je auto de startbaan op rijden. Moet je na gaan wat er gebeurt als een vliegtuig gaat landen met een gek op de startbaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Dat vliegveld van LC is beter beveiligd als Schiphol hoor kijk maar naar alberto stegeman op schiphol bij beatrix's vliegtuig :Y

Hoe kan je dat nou weten? :? misschien kan iemand wel net zo makkelijk op het vliegveld van LC komen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoi

ik reed zo met mn kar het vliegveld op (reed wel door een slagboom ^_^ ), en kreeg na een tijdje 4 polities!

mag je daar niet komen ofzo?

Hallo r.derood

Je kan niet over het hele vliegveld rijden. Het mooie is dat er wel bepaalde stukken zijn (denk aan een groot gedeelte van die weggetjes die je ziet) waarop je geen politie krijgt. Maar inderdaad, zoals hierboven aangegeven is, als je een klein beetje te ver gaat, kun je wel rekenen op 4 sterretjes. Wat je wel kan doen is een Multiplayer Game opstarten, Free Mode (desnoods Private Slots erbij halen), en dan game starten, dan kun je (zelfs als je Police On hebt staan) zonder problemen op het vliegveld.

De groeten van de Wienish.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...