cripsleader Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hoi iedereen daar ben ik weer we gaan met de mod een nieuw eiland maken ik hoop dat iemand alvast gan beginnen ik had een kaartje gemaakt ik zal de foto f uploaden de kaart heb ik nu vernieuwd maar probeer je op deze kaart te concenteren. Ik ga een nieuwe pc kopen ik zal mijn bestanden op cd zetten zodat we gewoon verder kunnen gaan met de GTA Amsterdam mod ik heb 1 vraag kan iemand een eiland maken ? het liefst met huizen erop in de Amsterdamse style ik heb zelf al mensen veranderd en hulpdiensten enzovoort kortom het eiland moeten we nog hebben met de grachten en vele dingen zelf heb ik goede ideen voor de mod nogmaals een oproep om mee te doen aan het modding team Alvast bedankt, Joost het uploaden mislukte Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik denk niet dat veel mensen staan te popelen om een ''compleet eiland met huizen en grachten in Amsterdamse stijl'' willen maken. Ten eerst is het een complete klus om zoiets kunnen maken en vervolgens ingame te zetten. Daarbij hebben we nog niets van je werk gezien, post een paar screens van wat je al af hebt en misschien trek je meer mensen. Daarbij zou ik klein beginnen, ga niet gelijk een hele nieuwe GTA maken maar maak een nieuw eilandje ofzo. Desnoods maak je een klein eilandje en vervang je GTA, hierdoor vervang je alles maar het blijft toch klein. Grtz RD Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Als ik jouw was zou ik een klein dorpje nemen, dat is al moeilijk genoeg. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Inderdaad, want als je die eiland helemaal met al die textures, logo's en zorgen dat het ook goed werkt ben je wel misschien een halfjaar bezig! Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 Inderdaad, want als je die eiland helemaal met al die textures, logo's en zorgen dat het ook goed werkt ben je wel misschien een halfjaar bezig! Misschien wel 5 jaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.