Cabyon Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hallo, Ik ben op zoek naar een computer, een desktop. Mijn vereisten: - Windows Vista - Genoeg geheugen om 10+ games op te spelen - Razendsnel - IE/FireFox - Onder de 400 euro. Iemand? Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Sorry hoor, maar alleen vista is al 200 euro. Voor 400 euro koop je echt geen razendsnelle PC met Vista. Zelfs al heb je 400 euro volledig beschikbaar voor de hardware is het niet te doen. Het zal moeilijk worden om überhaupt iets te bouwen wat nog ergens op lijkt. Verhoog je budget, of vergeet anders je plannen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hallo,Ik ben op zoek naar een computer, een desktop. Mijn vereisten: - Windows Vista - Genoeg geheugen om 10+ games op te spelen - Razendsnel - IE/FireFox - Onder de 400 euro. Iemand? Waarom wil je 10 games tegelijk spelen? Reageren
Hayte Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Laten we eerst vragen welke spellen hij razendsnel wil spelen? En Djmaddox, volgens mij bedoelde hij een HDD groot genoeg voor +10 spellen En Sprunk, bij een winkel dichtbij mij kan je OEM versies van Vista kopen voor 120 euro? Bewerkt: 11 juli 2009 door Hayte Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Ik ga toch maar wat proberen(Ja, het is onmogelijk). Je hebt al een toetsenbord, muis, beeldscherm, DVD drive? EDIT: Ik had Alternate gekozen omdat ze daar upgradesets hebben. Ik zal er zometeen ook eentje bij Azerty proberen. EDIT2: Beetje kleine foto. Zometeen post ik een grotere. EDIT3: Klik EDIT4: Hier is een PC bij Azerty. En vergeet niet dat je dan nog Vista er ook bij moet kopen. Als je en nog vista binnen 400 euro wilt houden krijg je echt prut. Bewerkt: 11 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik zou gewoon helemaal geen Vista nemen. Ik zou gewoon gaan voor de RC van Windows 7. Ik heb hem nu ook een tijdje en mijn vooroordeel over dat het niets is begint langzaam te veranderen naar een positieve kijk op Windows 7. Het is in ieder geval sneller dan Vista. Hier iets voor 406 euro. Inderdaad, het is me toch gelukt. Die 6 euro kun je ook nog wel ergens vandaan toveren denk ik. Deze PC kan GTA IV op low-medium draaien. Ik weet niet hoe een Phenom II X2 presteerd met GTA IV, maar medium zal wel gaan lukken. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik zou gewoon helemaal geen Vista nemen. Ik zou gewoon gaan voor de RC van Windows 7. Ik heb hem nu ook een tijdje en mijn vooroordeel over dat het niets is begint langzaam te veranderen naar een positieve kijk op Windows 7. Het is in ieder geval sneller dan Vista. Hier iets voor 406 euro. Inderdaad, het is me toch gelukt. Die 6 euro kun je ook nog wel ergens vandaan toveren denk ik. Deze PC kan GTA IV op low-medium draaien. Ik weet niet hoe een Phenom II X2 presteerd met GTA IV, maar medium zal wel gaan lukken. [afbeelding] Prima PC dit, helaas ben ik te lui om vanuit Frankrijk met een gekneusde pols & touchpad een soortgelijke PC samen te stellen bij het (meestal) goedkopere bedrijf Azerty. Als je een PC wilt met Windows Vista, dan moet je toch inschikken qua prestaties van de PC, aangezien een OEM licentie van Vista ook zo'n 100 euro kost. Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Azerty is soms inderdaad een paar euro's goedkoper dan Alternate. Alleen omdat ik die site van Alternate beter vind, waarschijnlijk omdat ik de indeling gewend ben, vind ik de Azerty maar niets. Maar Vista raadt ik persoonlijk af. Eigenlijk is het gewoon een stukje code wat helemaal nergens op slaat. Microsoft heeft zelf toegegeven dat het één pot nat is. Je zou eventueel kunnen kijken of je XP ergens vandaan kan plukken. Of anders de RC van Windows 7 gebruiken, en sparen voor de betaalde versie als de RC verloopt in maart. Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 mooi neit dus, de voeding, die gaat de pc echt neit trekken. Reageren
pimios Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 mooi neit dus, de voeding, die gaat de pc echt neit trekken. dan kan hij er voor 20 euro meer een 500 W voeding bij nemen Reageren
Djmaddox Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Een 4550? Laat me niet lachen. Reageren
pimios Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Een 4550? Laat me niet lachen. Voor een pc van 400 euro kan je er goed mee gamen. (op low) Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Denk je dat? Op die kaart kun je echt geen COD4 spelen op high hoor. Dan kan hij beter, sorry voor de eigendunk, voor de PC gaan die ik heb samengesteld. En dan download je de RC van Windows 7 en heeft hij een veel betere PC voor dat geld. Dan kan hij nog even sparen voor de uiteindelijke Windows 7. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.