-Stan- Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Welk voertuig vinden jullie het fijnst om mee te racen in de multiplayer? Ik: Comet(geel). Bewerkt: 11 juli 2009 door StannieB12 Reageren
Cmon1994 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Comet, simpelweg omdat ie het snelst is De SuperGT rijdt het beste, maar t.o.v. een Comet lig je dan al snel achter.. Cmon Reageren
Gta Bram Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik de Infernus, en de SuperGT. De Infernus omdat het volgens mij de snelste auto van het spel is, en hij rijdt lekker als je er goed mee overweg kan. En de SuperGT omdat je daar goed mee kan driften, dat is wel leuk als iedereen drift in een multiplayer race. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Infernus, omdat hij half-gebaseerd is op de Zonda . Reageren
-Stan- Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Ik de Infernus, en de SuperGT. De Infernus omdat het volgens mij de snelste auto van het spel is, en hij rijdt lekker als je er goed mee overweg kan. En de SuperGT omdat je daar goed mee kan driften, dat is wel leuk als iedereen drift in een multiplayer race. Bij mij gaat driften altijd fout . Maar als je het goed kan is de superGT een perfecte auto . @hierboven: De infernus is volgensmij ook half gebaseerd op een Lamborghini Bewerkt: 11 juli 2009 door StannieB12 Reageren
Jarno91 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik vind de infernus en super gta fijne auto's. De infernus raakt snel van de weg af en dat doet de super gt niet, alleen de super gt is weer langzamer dan de infernus Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik vind de infernus en super gta fijne auto's. De infernus raakt snel van de weg af en dat doet de super gt niet, alleen de super gt is weer langzamer dan de infernus super gta? Denk dat je de Super GT bedoelt. Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Sultan RS & Infernus drift & speed Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Infernus. Sultan RS. Super GT. De Infernus omdat hij de hoogste Topsnelheid heeft. De Sultan RS omdat hij als 2de beste het snelst optrekt. (Comet snelste) De Super GT omdat hij zeldzamer als de Infernus is en hij goed kan driften. Note: je kan de Super GT krijgen bij 1 van de Most Wanted missie's in Alqonguin. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Topic verplaatst naar Multiplayer forum. Ik vind persoonlijk de Sultan RS het leukst om mee te racen in stijl, maar de Comet als ik wil winnen! Reageren
Mevin Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) PMP 600 DUB Edition om te rijden in stijl, de Banshee om te winnen De Grotti Cheetah (Turismo) Bewerkt: 13 juli 2009 door Mevin Reageren
-Stan- Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 PMP 600 DUB Edition om te rijden in stijl, de Banshee om te winnen De Grotti Cheetah (Turismo) Kan je mods gebruiken in Multiplayer? Reageren
Mevin Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Jep, maar alleen op PC en andere zien de auto's dan niet Reageren
TheGreyHunter Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Geplaatst: 22 juli 2009 infernus en turismo zo'n coole auto's!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.