Jump to content

[WIP|REL|SA] Platform Training

Recommended Posts

• Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

31

• Bayside

9

• Basssss

6

• .:TOM:.

5

Geplaatst:

Basssss en Deluxo, jullie zijn beide aangenomen als tester. Check jullie inbox.

Ik neem nu geen testers meer aan aangezien 3 meer dan genoeg is.

Grtz RD :cya:

Geplaatst:

Ik heb hem even gespeeld en het ziet er leuk uit allemaal. Ik heb de kleine bugjes allemaal doorgestuurd via MSN, ik hoop dat je er wat aan hebt. :Y

Geplaatst:

Bedankt allemaal! :)

Hierbij sluit ik het testen af, ik wil de 3 mensen die hebben geholpen met het testen bedanken. Ik heb dankzij jullie veel bugs gevonden en veel verbeteringen kunnen maken. De eerste versie van Part 1 zal heel binnenkort worden gereleased, Part 1 zal uit 2 versies bestaan. Morgen zal de eerste trailer online staan!

Geplaatst:

Eerste trailer online! :dans:

Ziet er niet zo erg spectaculair uit maar toch zie je iets:

Ook zal ik de hoofdpost even updaten. ^_^

Geplaatst:

Ziet er goed uit :) Nu blijven volhouden hé. Tevens, kan je het gewoon bij de huidige SA toevoegen?

Geplaatst:
Ziet er goed uit :) Nu blijven volhouden hé. Tevens, kan je het gewoon bij de huidige SA toevoegen?

Nee, het is een Total Conversion - een mod die alles verandert. Je zal eerst de map cleaner moeten gebruiken, daarna heb je een lege map. Daarna is het normale San Andreas weg. Je kan natuurlijk wel backuppen.. :)

Geplaatst:

Bedankt Tom. :)

Het kan inderdaad niet bij de originele GTA SA worden toegevoegd, aangezien alles wordt vervangen met nieuwe platformen. Ik ben trouwens begonnen met het schrijven van het script van Part 2. De beta versie (de eerste versie) van Part 1 zal waarschijnlijk morgen worden gereleased! :*D

Geplaatst:

Release!

Hij was gister al toegevoegd aan de download database aangezien het nogal lang duurt voordat hij echt te downloaden is. :7

Hier is nog een directe link naar megaupload: >Download<

Ook is de downloadlink aan de hoofdpost toegevoegd, later op de dag zal ik meer informatie geven over Part 2!

Geplaatst:

Ziet er allemaal goed uit!\

Alleen jammer dat de hele map vervangen word... :-(

Kan je m niet ergens anders in de bestaande map plaatsen?

Maar voor de rest :tu:

Geplaatst:
Ziet er allemaal goed uit!\

Alleen jammer dat de hele map vervangen word... :-(

Kan je m niet ergens anders in de bestaande map plaatsen?

Maar voor de rest :tu:

Bedankt BC7, en misschien wanneer deze mod klaar is zal ik kijken of ik hem bij de originele map kan toevoegen. :)

Maar zoals beloofd zou ik later op de dag informatie geven over Part 2. Wel, deze informatie is vanaf nu te zien in de hoofdpost, daarbij zijn er ook een paar screens gepost. :Y

Btw. Wat meer reacties zou leuk zijn... :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...