Revolution-Designer Geplaatst: 15 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 (bewerkt) Ik ben vandaag druk bezig geweest met Part 2 en heb een alpha versie in elkaar gezet om te testen, nu heeft Bayside hem getest maar crasht op een gegeven moment terwijl hij bij mij vlekkeloos werkt. Ik zoek nu dus nog een iemand die de Alpha wil testen. Aanmelden kan gewoon hier in het topic! De vereisten voor het aanmelden zijn heel simpel: Een schone San Andreas die gebruikt kan worden voor een TC mod. Grtz RD Bewerkt: 16 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Timske Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Leuke eilanden, ik zit te wachten op weer een video Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 Ik ben vandaag druk bezig geweest met Part 2 en heb een alpha versie in elkaar gezet om te testen, nu heeft Bayside hem getest maar crasht op een gegeven moment terwijl hij bij mij vlekkeloos werkt. Ik zoek nu dus nog een iemand die de Alpha wil testen. Aanmelden kan gewoon hier in het topic!De vereisten voor het aanmelden zijn heel simpel: Een schone San Andreas die gebruikt kan worden voor een TC mod. Grtz RD I'm in you person Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 20 juli 2009 Rapport Geplaatst: 20 juli 2009 Blijven volhouden hé Revo Ik spreek je nog wel eens op msn. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Hier ben ik weer, ik zat een week lang zonder internet maar gelukkig werkt alles weer. In de tijd dat ik geen internet had heb ik wat progress gemaakt met PT Part 2. Natuurlijk heb ik nu nog een tester nodig. Zamg0d, stuur een berichtje via MSN and you're in. Grtz RD Reageren
Bayside Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Als ik nog iets moet testen, stuur maar een PBtje.. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Any screeniewienies? Geen screeniewienies Timske, maar ik ga nu wel beginnen met een filmpje. Het filmpje zal een soort preview zijn over Part 2, dan weten jullie alvast wat jullie te wachten staat. Bayside: Bedankt, wanneer ik je hulp nodig heb zal ik je PB-en. Part 1 is trouwens goedgekeurd en is toegevoegd aan de download datatase. >Klikkerdeklik< Grtz RD Bewerkt: 23 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Deluxo Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Wanneer denk je dat we kunnen gaan testen? Ik ben 5 weken op vakantie met de slechtste computer op aarde. Reageren
Bayside Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 (bewerkt) Ik kan al testen, hij heeft mij de bestanden al gestuurd.. EDIT: RD? :$ Helemaal vergeten te testen, ik doe het morgen, ok? Bewerkt: 23 juli 2009 door Bayside Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 23 juli 2009 Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Gedownload, ik test het onmiddelijk Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juli 2009 Wanneer denk je dat we kunnen gaan testen? Ik ben 5 weken op vakantie met de slechtste computer op aarde. Je kunt gaan testen wanneer je online komt... Ik kan al testen, hij heeft mij de bestanden al gestuurd..EDIT: RD? :$ Helemaal vergeten te testen, ik doe het morgen, ok? Geen probleem, wel wil ik melden dat ik op vakantie ben naar Duitsland vanaf Zaterdag 25 Juli tot Zaterdag 1 Augustus. Gedownload, ik test het onmiddelijk Bedankt Tom. Ik spreek je op MSN wel. Grtz RD Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ziet er goed uit hoor Ben benieuwd naar Part 2. Verder heb ik nog geen bugs gevonden alhoewel als je juist arriveerd aan het platform en je moet die soldiers neerschieten is het eigenlijk iets te gemakkelijk. Je schiet vanaf afstand naar en ze doen niks terug. Ook zag ik een kereltje dat met zijn handen boven zijn hoofd ging zitten, dat moet nog gefixt worden. Reageren
Bayside Geplaatst: 24 juli 2009 Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik denk dat FR de details zoveel mogelijk geheim wilt houden, je kan dit beter verwijderen en het ff naar hem PBen.. Ik ga zo testen. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2009 Ik denk dat FR de details zoveel mogelijk geheim wilt houden, je kan dit beter verwijderen en het ff naar hem PBen.. Ik ga zo testen. Kom dan even op MSN wanneer je klaar bent met het testen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.