Jump to content

[WIP|REL|SA] Platform Training

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben vandaag druk bezig geweest met Part 2 en heb een alpha versie in elkaar gezet om te testen, nu heeft Bayside hem getest maar crasht op een gegeven moment terwijl hij bij mij vlekkeloos werkt. Ik zoek nu dus nog een iemand die de Alpha wil testen. Aanmelden kan gewoon hier in het topic!

De vereisten voor het aanmelden zijn heel simpel: Een schone San Andreas die gebruikt kan worden voor een TC mod.

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

31

• Bayside

9

• Basssss

6

• .:TOM:.

5

Geplaatst:
Ik ben vandaag druk bezig geweest met Part 2 en heb een alpha versie in elkaar gezet om te testen, nu heeft Bayside hem getest maar crasht op een gegeven moment terwijl hij bij mij vlekkeloos werkt. Ik zoek nu dus nog een iemand die de Alpha wil testen. Aanmelden kan gewoon hier in het topic!

De vereisten voor het aanmelden zijn heel simpel: Een schone San Andreas die gebruikt kan worden voor een TC mod.

I'm in you person :)

Geplaatst:

Hier ben ik weer, ik zat een week lang zonder internet maar gelukkig werkt alles weer. In de tijd dat ik geen internet had heb ik wat progress gemaakt met PT Part 2. Natuurlijk heb ik nu nog een tester nodig.

Zamg0d, stuur een berichtje via MSN and you're in. ^_^

Any screeniewienies?

Geen screeniewienies Timske, maar ik ga nu wel beginnen met een filmpje. ^_^

Het filmpje zal een soort preview zijn over Part 2, dan weten jullie alvast wat jullie te wachten staat.

Bayside: Bedankt, wanneer ik je hulp nodig heb zal ik je PB-en. :)

Part 1 is trouwens goedgekeurd en is toegevoegd aan de download datatase. >Klikkerdeklik<

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Wanneer denk je dat we kunnen gaan testen? Ik ben 5 weken op vakantie met de slechtste computer op aarde. :cab:

Ik kan al testen, hij heeft mij de bestanden al gestuurd..

EDIT: RD? :$ Helemaal vergeten te testen, ik doe het morgen, ok?

Bewerkt: door Bayside
Geplaatst:
Wanneer denk je dat we kunnen gaan testen? Ik ben 5 weken op vakantie met de slechtste computer op aarde. :cab:

Je kunt gaan testen wanneer je online komt... :7

Ik kan al testen, hij heeft mij de bestanden al gestuurd..

EDIT: RD? :$ Helemaal vergeten te testen, ik doe het morgen, ok?

Geen probleem, wel wil ik melden dat ik op vakantie ben naar Duitsland vanaf Zaterdag 25 Juli tot Zaterdag 1 Augustus.

Gedownload, ik test het onmiddelijk :)

Bedankt Tom. :*D

Ik spreek je op MSN wel. :Y

Geplaatst:

Ziet er goed uit hoor :) Ben benieuwd naar Part 2. Verder heb ik nog geen bugs gevonden alhoewel als je juist arriveerd aan het platform en je moet die soldiers neerschieten is het eigenlijk iets te gemakkelijk. Je schiet vanaf afstand naar en ze doen niks terug. Ook zag ik een kereltje dat met zijn handen boven zijn hoofd ging zitten, dat moet nog gefixt worden.

Geplaatst:

Ik denk dat FR de details zoveel mogelijk geheim wilt houden, je kan dit beter verwijderen en het ff naar hem PBen.. :7

Ik ga zo testen.

Geplaatst:
Ik denk dat FR de details zoveel mogelijk geheim wilt houden, je kan dit beter verwijderen en het ff naar hem PBen.. :7

Ik ga zo testen.

Kom dan even op MSN wanneer je klaar bent met het testen. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...