Jump to content

[WIP|REL|SA] Platform Training

Recommended Posts

Geplaatst:

Dubbelpost + Update! :D

De tweede trailer/filmpje van PT is online, het is eigenlijk een trailer van Part 2. ^_^

Je kunt hem hier bezichtigen:

Grtz RD :cya:

• Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

31

• Bayside

9

• Basssss

6

• .:TOM:.

5

Geplaatst:

Mooi Hans! :D Toen je zei dat je gestopt was met modden was ik veel te naïef :puh: Misschien nog een aantal delen prelighten (m.u.v. de simulatie). Het enige wat ik een beetje mis is vegetatie op sommige delen, en dat er een groot vlak is maar weinig objecten, gebouwen, 'dingen'. Dat zou het misschien nog leuker maken :)

Veel succes :)

Geplaatst:

Ik heb beide delen al gespeeld en ik moet zeggen, het oogt mooi en de missies zelf zijn ook niet mis :7

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)
*BUMPZ*

Is deze mod dood jongeman? :puh:

Dacht je zeker...

Moet alleen nog een Part 3 maken met een soort ''boss fight''. Dan ben ik klaar. :D

Edit: Ik ga Part 2 niet apart releasen, ik ga Part 2 en 3 samen releasen zodat ik geen 2 readme's hoef te schrijven. :7

Daarbij zal ik ook Part 1, 2 en 3 samen als 1 mod nog gaan releasen, zodat je alles gelijk hebt.

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst: (bewerkt)

Beginpost geupdate! :D

Part 3 zal snel worden gereleased, hopelijk zijn er wat meer reacties deze keer. :puh:

Check beginpost voor info over Part 3

Bewerkt: door Revolution-Designer
Geplaatst:

Bedankt voor de reacties! :)

Part 3 schiet al lekker op en is al bijna klaar, momenteel wordt de Alpha versie getest en als alles goed gaat kan morgen of overmorgen de Beta versie worden gereleased! :Y

En ik verzeker jullie, Part 3 wordt lang en spectaculair! :eten:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik ben terug, en niet alleen ik. :7

Ik heb de beginpost geupdate met veel moeite aangezien er nu opeens een afbeeldings limiet is een youtube filmpje posten is ook een drama. Part 1, 2 en 3 worden binnenkort gereleased als beta versie! Hopelijk krijg ik wat reacties hierop!

Geplaatst:

Ik ben terug, en niet alleen ik. :7

Ik heb de beginpost geupdate met veel moeite aangezien er nu opeens een afbeeldings limiet is een youtube filmpje posten is ook een drama. Part 1, 2 en 3 worden binnenkort gereleased als beta versie! Hopelijk krijg ik wat reacties hierop!

Nice work man

Hij word steed beter!

ik wil meer! :eten::eten:

Geplaatst:

1 reactie, geen eens een echte goede... Dat is dus de reden dat ik nooit mijn mods hier wil releasen. Waarom worden andere mods van anderen de hemel in geprezen en waarom krijg ik dan maar een paar reacties die misschien helemaal niet gemeend zijn?

In het vervolg release ik mijn mods op GTAForums, en niet hier... :-(

Geplaatst:

Leuke filmpjes hoor, misschien omdat de maps soms een beetje groot en kaal zijn. Met weinig verschillende obstakels. Misschien moet je de platforms wat meer en meer aankleden. Zoals bij platform 2 heb je zo'n heel groot ding waar ze achter schuilen, misschien een idee om die wat kleiner en realistischer te maken. (Bv allemaal zandzakken of stenen muurtjes met kisten erbij.) :sigaar:

Reactie goed genoeg? ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...