Jump to content

[WIP|REL|SA] Platform Training

Recommended Posts

• Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

31

• Bayside

9

• Basssss

6

• .:TOM:.

5

Geplaatst:
Waarom worden andere mods van anderen de hemel in geprezen en waarom krijg ik dan maar een paar reacties die misschien helemaal niet gemeend zijn?

Dat gevoel kan ik begrijpen. Heb het gevoel dat hoe slechter de mods, hoe (relatief) meer reacties. Natuurlijk niet altijd, maar wel vaak. Als je kijkt naar hoeveel texture mods hier 100 reacties krijgen... :duh:

Maar ik moet heel eerlijk bekennen, dat ik dit topic al een tijdje niet meer bekeken had. :$ En ik moet zeggen, ik ben blij verrast! Het ziet er heel netjes en verzorgd uit. Inderdaad is er weinig aankleding. Er zijn genoeg leuke objecten in SA zelf die je erbij zou kunnen spawnen, bijvoorbeeld objecten uit dat huis van die vietnam-generaal, waar je in de missie Home Invasion moet zijn. Daarnaast kan je ook wat meer maken m.b.v. animaties, die kon ik niet zien in het filmpje (als ze er wel zijn, neem ik mijn woorden terug :puh:). Verder kan je er ook meer een verhaal in maken, door de cutscenes uit te breiden of te veranderen. Hoe dan ook, dit vind ik één van de meest veelbelovende projecten van dit forum, succes met de afronding. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Heel erg bedankt Dutchy! Ik zal kijken of ik je raad kan opvolgen maar dat zal dan in de volgende versie komen!

Vandaag zal ik Platform Training Beta version 0.1 releasen! :dans:

Ik zal de mod in de download database updaten, wanneer dat klaar is kun je hem Hier downloaden: >Klik<

Grtz RD :cya:

Bewerkt: door Revolution-Designer
  • 1 maand later...
Geplaatst:

Misschien handig om bij een "trailer" (bij gebrek aan beter woord) wat meer in-game footage erbij te hebben? Deze "trailer" wekt niet echt mijn interesse, en dat zou het wel moeten doen... Marketing :puh:

Misschien handig om bij een "trailer" (bij gebrek aan beter woord) wat meer in-game footage erbij te hebben? Deze "trailer" wekt niet echt mijn interesse, en dat zou het wel moeten doen... Marketing :puh:

Weet ik, maar ik heb nog niet zoveel in-game footage. Ik wil alleen even laten zien dat ik niet gestopt ben. ^_^

• 3 weken later...
Geplaatst:

Paar kleine screens:

1071k3r.jpg

(New Part 1)

350nyiw.jpg

(Boat chase)

33viy2s.jpg

(Helicopter fight)

Volgende week of heel misschien deze week een (kleine) nieuwe trailer.

Geplaatst:

Het lijkt mij wel een hele gave TC om te spelen, ik heb alleen geen SA. Erg leuk bedacht en netjes uitgewerkt hoor.

Geplaatst:

Zeer nice, gameplay ziet er goed uit! Deel 1 heb ik gedeeltelijk gespeeld. Enige minpuntje aan de mod is de grafische kwaliteit: de models mogen wat mooier. Ik weet dat je het niet nodig vindt voor de mod, maar hé: het oog wil ook wat.

Keep it up! Meest geslaagde TC uit Nederlandse hoek volgens mij..

Hier ben ik dus erg jaloers op, ik heb het me wel eens afgevraagd, maar kwam er niet uit hoe ik dit moest maken. Ik ga het binnenkort ook eens proberen (voor de lol), maar ik wil dit zeker ook kunnen. Zeer knap dat jij dit kan maken.

Mooi met de camera gespeelt en knap om die actors op de boot neer te zetten zonder dat ze eraf vallen. Ik zal je script nog eens doorkijken om te zien hoe je dat hebt gedaan.

KUTGW! :tu:

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

nice RD, ziet er al een stuk interessanter uit dan hoe 't eerst er uit zag. Zoals Puma zegt mogen de models soms wel iets meer details, maar verder ziet 't er erg leuk uit om te spelen :)!

@Bierbuikje: Dat balkje staat uitgelegd in een tutorial van Dutchy3010 & PatrickW, als je die eens bekijtk kom je er denk ik wel uit ;).

Release PT 0.2

Bij deze release ik versie 0.2 van Platform Training. Er zijn veel veranderingen aangebracht aan deze nieuwe versie en met deze release komt de mod weer wat dichter bij de full version. Ik heb even op een rijtje gezet wat deze release toevoegd/fixt:

• Een klein nieuw platform naast het eerste platform.
  • Een volledig nieuw gescripte Part 1, beter dan de vorige versie.
  • Paar kleine fixes aan het eerste platform.
  • Part 3 werkt nu zoals het hoort, geen bug meer bij het eerste gevecht waardoor je niet meer verder kunt spelen.

Download:

Het is momenteel niet mogelijk om PT 0.2 te uploaden in de DB van GTAForum, er is nog wel mogelijkheid om te downloaden via Megaupload.

Megaupload

GTAGarage

ModdB

Screens:

96iwxz.jpg

281el9d.jpg

De volgende release zal een nieuw gescript Part 2 bevatten en eventuele aanpassingen aan Part 3. Deze versie is te verwachten ergens in Februari, hoogst waarschijnlijk Maart.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...