Jump to content

[WIP|REL|SA] Platform Training

Recommended Posts

• 4 weken later...
  • Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Revolution-Designer

31

• Bayside

9

• Basssss

6

• .:TOM:.

5

Geplaatst:

2rh4box.jpg

Het topic is heropend, PT is dus niet dood. Ook al was het gesloten..

De redenen dat ik het heb laten sluiten waren verschillend, maar de grootste reden was dat er te weinig aandacht voor was. Maar nu zie ik in dat al die aandacht niet nodig is, het is misschien wel leuk, maar het is niet genoeg om een mod naar de afgrond te helpen.

Ik wil verder gaan waar ik gebleven ben, bij de release van versie 0.2.

De mod is nu al meer dan 600 keer gedownload, misschien niet zo erg veel maar wel de moeite waard om door te zetten. We zijn nu krap een maand verder na de release van 0.2, en daar ga ik verder. Ik wil doormiddel van deze heropening van het topic Platform Training 0.5 aankondigen. Deze versie zal voor een aantal bug fixes en meer zorgen:

Nieuwe dingen/pluspunten:

add.png Een (grote) update voor Part 1, denk hierbij aan bug fixes en toevoegingen om de gameplay te verbeteren.

add.png Een re-scripted Part 2, het vervolg op Part 1 van versie 0.2.

add.png Een compleet nieuw 2e platform, de oude zal vervangen worden met een groter, gedetailleerder en beter platform.

add.png Bug fixes qua models.

Geschrapte dingen/minpunten:

delete.png Door het nieuwe 2e platform zal Part 3 niet meer speelbaar zijn, je zult versie 0.2 moeten gebruiken of wachten op versie 1.0.

delete.png De free roam functie zal worden geschrapt omdat hij nog niet veel voorstelt. Een nieuwe maken gaat wat extra tijd kosten, en dat kan ik niet veroorloven naast alles wat al gedaan moet worden.

Ik heb een kleine planning gemaakt qua releasedatum van de komende versies. Versie 0.5 zal waarschijnlijk in de laatste week van Februari komen als het een beetje meezit. Zo niet, dan komt ie hij sowieso in de eerste 2 weken van Maart. De versie die hierna zal komen is versie 1.0, de laatste release van Platform Training. Als er een beta zou komen van 1.0, zou deze ergens begin of midden April komen. Versie 1.0 zal dan eind April komen.

Ik heb nu nog geen beeldmateriaal van versie 0.5, dit kan een week tot 2 weken duren voordat ik echt iets heb dat het waard is om geshowd te worden. Ik zal de hoofdpost ook eens even grondig updaten en dan is alles weer up-to-date!

Geplaatst:

Gaaf! :klap: Alleen vind ik de muren van de gebouwen wat te dik, en de gebouwen zelf zijn nog wat kaal. Maar daar ga je zeker wat aan doen, niet? :bier:

Geplaatst:

Leuk tot nu toe :)! Zoals Basssss zegt is alles nog een beetje kaal. Meer objecten en variaties zouden wel leuk zijn. Ook is die binnenkant van die "sloot" zal ik maar zeggen erg donker, dat is niet echt mooi. Ook bij de kapotte versie van de stad zou je wel meer dingen kunnen maken die aanduiden dat alles kapot is, want dat kon ik er niet echt goed uit halen behalve dat brokstuk. Anyway, ga zo door en ben benieuwd naar het eindresultaat :tu:!

Geplaatst:

Gaaf! :klap: Alleen vind ik de muren van de gebouwen wat te dik, en de gebouwen zelf zijn nog wat kaal. Maar daar ga je zeker wat aan doen, niet? :bier:

Uiteraard, daar zal ik wat aan doen.

Leuk tot nu toe :)! Zoals Basssss zegt is alles nog een beetje kaal. Meer objecten en variaties zouden wel leuk zijn. Ook is die binnenkant van die "sloot" zal ik maar zeggen erg donker, dat is niet echt mooi. Ook bij de kapotte versie van de stad zou je wel meer dingen kunnen maken die aanduiden dat alles kapot is, want dat kon ik er niet echt goed uit halen behalve dat brokstuk. Anyway, ga zo door en ben benieuwd naar het eindresultaat :tu:!

Het donkere komt door de kwaliteit van het filmpje, het is namelijk als .mpg gerenderd vanwege technise problemen. Jou tips zal ik ook opvolgen, bedankt. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...