BSB_ML Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 hi, kun je nog iets aanpikken met de airtug en de ripley? zoja, wat? thnx Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafreak321 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . inderdaad, dit gaat dus ook niet met andere voertuigen om een trailer erachter te doen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BSB_ML Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2009 Stupid! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cmon1994 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Tja, idd. Je vraagt je af waarom ze dan wel de aanhangers in het spel zetten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Tja, idd. Je vraagt je af waarom ze dan wel de aanhangers in het spel zetten. Ja het is inderdaad jammer. En die aanhangers hebben ze denk ik in het spel gedaan voor de realiteit: In real life is het ook zo, dat je op een haventerrein komt, of op een industrieterrein, er wat trailers staan. Dat maakt het spel gewoon wat leuker, al was het nog leuker geweest dat je de trailers achter je Truck kon hangen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Tja, idd. Je vraagt je af waarom ze dan wel de aanhangers in het spel zetten. Ja het is inderdaad jammer. En die aanhangers hebben ze denk ik in het spel gedaan voor de realiteit: In real life is het ook zo, dat je op een haventerrein komt, of op een industrieterrein, er wat trailers staan. Dat maakt het spel gewoon wat leuker, al was het nog leuker geweest dat je de trailers achter je Truck kon hangen. De bewegingen die de trailers in SA maakten waren nogal onrealistisch, ze hadden zelf geen grip op de weg en zwenkten achter je aan, de engine van GTA IV is waarschijnlijk ook niet zo gemaakt dat dit mogelijk is of is opgelost waardoor dit realistischer is want anders had je ook trailers aan de Phantom kunnen koppelen . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Tja, idd. Je vraagt je af waarom ze dan wel de aanhangers in het spel zetten. Ja het is inderdaad jammer. En die aanhangers hebben ze denk ik in het spel gedaan voor de realiteit: In real life is het ook zo, dat je op een haventerrein komt, of op een industrieterrein, er wat trailers staan. Dat maakt het spel gewoon wat leuker, al was het nog leuker geweest dat je de trailers achter je Truck kon hangen. De bewegingen die de trailers in SA maakten waren nogal onrealistisch, ze hadden zelf geen grip op de weg en zwenkten achter je aan, de engine van GTA IV is waarschijnlijk ook niet zo gemaakt dat dit mogelijk is of is opgelost waardoor dit realistischer is want anders had je ook trailers aan de Phantom kunnen koppelen . Misschien komt het in een TC, of in de volgende Gta weer? En eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit, want waar heb je in LC nou veel plaats om met een trailer achter je Phantom te rijden? Met een Phantom door LC rijden lukt haast niet. Nee, zo erg is het ook niet. Maar toch is het eigenlijk niks voor in LC. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Tja, idd. Je vraagt je af waarom ze dan wel de aanhangers in het spel zetten. Ja het is inderdaad jammer. En die aanhangers hebben ze denk ik in het spel gedaan voor de realiteit: In real life is het ook zo, dat je op een haventerrein komt, of op een industrieterrein, er wat trailers staan. Dat maakt het spel gewoon wat leuker, al was het nog leuker geweest dat je de trailers achter je Truck kon hangen. De bewegingen die de trailers in SA maakten waren nogal onrealistisch, ze hadden zelf geen grip op de weg en zwenkten achter je aan, de engine van GTA IV is waarschijnlijk ook niet zo gemaakt dat dit mogelijk is of is opgelost waardoor dit realistischer is want anders had je ook trailers aan de Phantom kunnen koppelen . Misschien komt het in een TC, of in de volgende Gta weer? En eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit, want waar heb je in LC nou veel plaats om met een trailer achter je Phantom te rijden? Met een Phantom door LC rijden lukt haast niet. Nee, zo erg is het ook niet. Maar toch is het eigenlijk niks voor in LC. Het had wel wat realisme gecreëerd maar dan hadden er ook al Phantoms rond moeten rijden met een trailer achter want in SA kan alleen jij dat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Tja, idd. Je vraagt je af waarom ze dan wel de aanhangers in het spel zetten. Ja het is inderdaad jammer. En die aanhangers hebben ze denk ik in het spel gedaan voor de realiteit: In real life is het ook zo, dat je op een haventerrein komt, of op een industrieterrein, er wat trailers staan. Dat maakt het spel gewoon wat leuker, al was het nog leuker geweest dat je de trailers achter je Truck kon hangen. De bewegingen die de trailers in SA maakten waren nogal onrealistisch, ze hadden zelf geen grip op de weg en zwenkten achter je aan, de engine van GTA IV is waarschijnlijk ook niet zo gemaakt dat dit mogelijk is of is opgelost waardoor dit realistischer is want anders had je ook trailers aan de Phantom kunnen koppelen . Misschien komt het in een TC, of in de volgende Gta weer? En eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit, want waar heb je in LC nou veel plaats om met een trailer achter je Phantom te rijden? Met een Phantom door LC rijden lukt haast niet. Nee, zo erg is het ook niet. Maar toch is het eigenlijk niks voor in LC. Het had wel wat realisme gecreëerd maar dan hadden er ook al Phantoms rond moeten rijden met een trailer achter want in SA kan alleen jij dat. Dat vond ik dan wel weer zonde in Gta: SA. Dat alleen jij met een trailer kan rijden, en dat je alleen 'trailerloze' trucks tegenkomt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2009 Bedoel je zoals in SA eriets achter aan hangen, nee dat gaat niet meer . Tja, idd. Je vraagt je af waarom ze dan wel de aanhangers in het spel zetten. Ja het is inderdaad jammer. En die aanhangers hebben ze denk ik in het spel gedaan voor de realiteit: In real life is het ook zo, dat je op een haventerrein komt, of op een industrieterrein, er wat trailers staan. Dat maakt het spel gewoon wat leuker, al was het nog leuker geweest dat je de trailers achter je Truck kon hangen. De bewegingen die de trailers in SA maakten waren nogal onrealistisch, ze hadden zelf geen grip op de weg en zwenkten achter je aan, de engine van GTA IV is waarschijnlijk ook niet zo gemaakt dat dit mogelijk is of is opgelost waardoor dit realistischer is want anders had je ook trailers aan de Phantom kunnen koppelen . Misschien komt het in een TC, of in de volgende Gta weer? En eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit, want waar heb je in LC nou veel plaats om met een trailer achter je Phantom te rijden? Met een Phantom door LC rijden lukt haast niet. Nee, zo erg is het ook niet. Maar toch is het eigenlijk niks voor in LC. Het had wel wat realisme gecreëerd maar dan hadden er ook al Phantoms rond moeten rijden met een trailer achter want in SA kan alleen jij dat. Dat vond ik dan wel weer zonde in Gta: SA. Dat alleen jij met een trailer kan rijden, en dat je alleen 'trailerloze' trucks tegenkomt. Je kan niet alles hebben hé Dit zal later eventueel aan bod komen. Laten we het toch hopen! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
69-Dodge-01 Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 tsjah het is inderdaad jammer dat je niks achter autos kan hangen en dat je de vork van de heftruck nit kan laten bewegen maar toch ik vind dat je in gta sa veel meer leukere dingen kan doen zoals auto's modden dat wil ik ook in gta en ze zouden gta sa moeten remaken met gta 4 graphics Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 tsjah het is inderdaad jammer dat je niks achter autos kan hangen en dat je de vork van de heftruck nit kan laten bewegen maar toch ik vind dat je in gta sa veel meer leukere dingen kan doen zoals auto's modden dat wil ik ook in gta en ze zouden gta sa moeten remaken met gta 4 graphics Dat was een bumpje van een maand . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 tsjah het is inderdaad jammer dat je niks achter autos kan hangen en dat je de vork van de heftruck nit kan laten bewegen maar toch ik vind dat je in gta sa veel meer leukere dingen kan doen zoals auto's modden dat wil ik ook in gta en ze zouden gta sa moeten remaken met gta 4 graphics Dat was een bumpje van een maand . Hij is ook nog redelijk nieuw hier op het forum. Ik snap denk ik ook wel dat hij nog niet weet dat je niet mag bumpen. tenzij je een goede reden hebt. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 augustus 2009 tsjah het is inderdaad jammer dat je niks achter autos kan hangen en dat je de vork van de heftruck nit kan laten bewegen maar toch ik vind dat je in gta sa veel meer leukere dingen kan doen zoals auto's modden dat wil ik ook in gta en ze zouden gta sa moeten remaken met gta 4 graphics Dat was een bumpje van een maand . Hij is ook nog redelijk nieuw hier op het forum. Ik snap denk ik ook wel dat hij nog niet weet dat je niet mag bumpen. tenzij je een goede reden hebt. Aan zijn postcount te zien wel maar niet aan de registratiedatum . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts