wesley123 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 idd, 1,8ghz minimum. maar dan een core 2, dus geen pentium, en een dual core. jij hebt 1 processor. en je videokaart lukt t echt niet mee. Als je een dual core @ 1,8Ghz hebt zal het spel nog steeds niet (fatsoenlijk) draaien vriend. eeuhm ik heb wel een Dual Core?? Als ik Videokaart koop lukt het dan?? nee, want zoals gezegt voldoet je processor ook niet, je zult dus je hele pc moeten upgraden Reageren
M3TaL Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Nee. Want je processor voldoet niet. Ja echt waar man. Ik haat dit. Dus nieuwe Computer kopen. Ik kon niet wachten. Ik wilde Maandag kopen . Gedroomd lol... Reageren
M3TaL Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 idd, 1,8ghz minimum. maar dan een core 2, dus geen pentium, en een dual core. jij hebt 1 processor. en je videokaart lukt t echt niet mee. Als je een dual core @ 1,8Ghz hebt zal het spel nog steeds niet (fatsoenlijk) draaien vriend. eeuhm ik heb wel een Dual Core?? Als ik Videokaart koop lukt het dan?? nee, want zoals gezegt voldoet je processor ook niet, je zult dus je hele pc moeten upgraden Hoe moet je dan upgraden? Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 door 2 kilometer achteruit te lopen in de richting van jerusalem... je stelt op bijvoorbeeld alternate.nl of azerty.nl ene pc samen, met voeding, moederbord, geheugen en al die shit. post hem hier dan eerst want ik vraag me af of je wel een werkende pc kunt smaenstellen... Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 (bewerkt) Nieuwe onderdelen kopen en die in je PC duwen. EDIT: Wesley was me voor. Bewerkt: 11 juli 2009 door Djmaddox Reageren
M3TaL Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Nieuwe onderdelen kopen en die in je PC duwen. EDIT: Wesley was me voor. Hoe kan je nou Processor upgraden?? Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 je kunt beter een nieuwe pc kopen, je kunt nog neit eens google gebruiken... Ik neem, aan dat je winkels kent? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Ik neem aan, dat je geld hebt? Reageren
M3TaL Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 je kunt beter een nieuwe pc kopen, je kunt nog neit eens google gebruiken...Ik neem, aan dat je winkels kent? oke man. Reageren
r.deroos Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 idd, 1,8ghz minimum. maar dan een core 2, dus geen pentium, en een dual core. jij hebt 1 processor. en je videokaart lukt t echt niet mee. Als je een dual core @ 1,8Ghz hebt zal het spel nog steeds niet (fatsoenlijk) draaien vriend. maar dat is wel de minimumeis. daar vroeg hij naar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.