Swoopi Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hallo, Ik heb al allerlei topics gelezen en die hebben hetzelfde probleem alleen die hebben een slechtere pc. Ik Heb het niet meteen als hij opstart maar na ongeveer een half uur spelen de Error is: resc10 Ik heb: Intel Pentiun Core 2 Quad Grafische kaart: ATI Radeon HD 3850 1gb 4GB Ram Geheugen 2.33 GHz Ik vind het raar want hij moet hem makkelijk aan kunnen (denk ik) Weet iemand wat het is??? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hier staat dat bij Resc10 je je PC opnieuw moet opstarten. Reageren
Swoopi Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hier staat dat bij Resc10 je je PC opnieuw moet opstarten. Maar ik krijg het elke keer en dat vind ik heel erg vervelend. En ik heb GTA 4 net nieuw gekocht. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Probeer eens de nieuwste drivers van je videokaart te installeren. Reageren
Swoopi Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Probeer eens de nieuwste drivers van je videokaart te installeren. Heb ik gedaan en ik heb het nog steeds dus ik snap er niks meer van. Reageren
Deluxo Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Bij RESC10 staat dat je teweinig Videogeheugen heb, maar jij hebt 1 GB, dat is wel genoeg. Ik kan met mijn 256 MB videokaart gewoon spelen. Ehh... ik heb misschien een oplossing, het heeft bij iemand wel gewerkt. Installeer het spel + RGSC opnieuw en start na de instalatie de PC opnieuw op. Bewerkt: 12 juli 2009 door Deluxo Reageren
Swoopi Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Bij RESC10 staat dat je teweinig Videogeheugen heb, maar jij hebt 1 GB, dat is wel genoeg.Ik kan met mijn 256 MB videokaart gewoon spelen. Ehh... ik heb misschien een oplossing, het heeft bij iemand wel gewerkt. Installeer het spel + RGSC opnieuw en start na de instalatie de PC opnieuw op. Oké ik ga het maar proberen alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Probeer dan eerst de -memrestrict die bij Pinned Topics staat. Reageren
Swoopi Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Bij RESC10 staat dat je teweinig Videogeheugen heb, maar jij hebt 1 GB, dat is wel genoeg.Ik kan met mijn 256 MB videokaart gewoon spelen. Ehh... ik heb misschien een oplossing, het heeft bij iemand wel gewerkt. Installeer het spel + RGSC opnieuw en start na de instalatie de PC opnieuw op. Ik heb het gedaan en ik heb het nog steeds ik snap er niks van Probeer dan eerst de -memrestrict die bij Pinned Topics staat. Dat snap ik niet wat bedoel je precies? >>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de Bewerk-knop te gebruiken.<<< Reageren
Swoopi Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik bedoel dit. oké ik ga het proberen Reageren
Swoopi Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Probeer dan eerst de -memrestrict die bij Pinned Topics staat. Jaaah dankje geen error meer maar nu heb ik in plaats van die error geen stemmen. In het begin hoor je gewoon stemmen als je gaat spelen maar na ongeveer een half uur valleen de stemmen uit hoe kan dit nou weer? Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 update al je drivers eens van je videokaart enzovoort. Dit is iig GEEN gevolg van de -memrestrict fix, laat dat ff duidelijk zijn. Reageren
Swoopi Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 update al je drivers eens van je videokaart enzovoort.Dit is iig GEEN gevolg van de -memrestrict fix, laat dat ff duidelijk zijn. Heb ik ook al gedaan en ik heb het nog steeds en dat memrestrict helpt ook niet de error komt nou later Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 dan ga je in de lijst met -memrestrict codes een stapje omhoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.