marlonenlinda Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hallo, wij hebben sinds kort GTA SA in ons bezit. We vinden het tot nu toe een te gekke game, we staan echt te kijken van alle mogelijkheden! Op de achterkant staat dat het spel ook met 2 spelers te spelen is, onze vraag is; HOE!? We hebben het hele menu doorlopen en in het bijbehorende boekje gekeken maar komen er gewoon niet uit. Kan iemand ons helpen?bvd,vriendelijke groeten, Marlon&Linda Reageren
Megadreams Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Je ziet een 2 player icoontje aan de huizen van je vriendinnen als ze thuis zijn de tweede speler zal dan die vriendin spelen. Veel Plezier Nog! Reageren
marlonenlinda Geplaatst: 11 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Bedankt voor je snelle reactie , we gaan het direct uitproberen. Eerst maar zorgen dat CJ een vriendin krijgt! Thnks en fijne avonde Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Hier heb je der nog 1. Deze is handiger! Reageren
Megadreams Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Maar die is met een missie (denk ik) die andere niet maar opzich vind ik 2 player toch niet leuk en deed ik het weinig, sa op de pc is leuker dan kan je samp erop zetten en spelen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Er zijn er wel een paar met een missie maar die kun je Free Roam doen zonder enig missie-achtig-ding dat je moet doen. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) WikiGTA is uw vriend. De oranje bolletjes zijn Free Roam en de rode zijn een soort 2Player missies (Kill Frenzy). De multiplayer pickups bij de huizen van je vriendinnen laten de andere speler inderdaad als de betreffende vriendin spelen. Bij de andere mag de tweede speler uit een beperkte selectie peds zijn personage kiezen. Bewerkt: 12 juli 2009 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.