goz3rr Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Ik heb dus een idee voor mijn GM, maar ik kom er niet helemaal uit Ik wil een functie maken, Die kijkt of er players in een voor de speler staan binnen range, En zoja, dat ie die spelers een berichtje stuur. public GetPlayersInFrontOfPlayer(playerid, range) Wiskunde is niet echt mijn sterkste vak, en dat heb ik hier nou juist nodig.... Ik gok hier of IsPlayerInArea Ofzo, Maar dat zou je toch alleen langs een as kunnen doen? (X, -X, Y, -Y) Bedankt, Goz3rr Bewerkt: 12 juli 2009 door goz3rr Reageren
David22 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Je kan de coördinaten op een bepaalde afstand van een speler krijgen met GetXYInFrontOfPlayer, als je dat weet te combineren met IsPlayerInArea, zou het best nog wel eens kunnen lukken GetXYInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance) // By Y_Less { new Float:a; GetPlayerPos(playerid, x, y, a); GetPlayerFacingAngle(playerid, a); if (GetPlayerVehicleID(playerid)) { GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a); } x += (distance * floatsin(-a, degrees)); y += (distance * floatcos(-a, degrees)); } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.