Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Ja in de LS gym heb kan je moves leren die met boksen te maken hebben. In SF is een Martial Arts gym en die leert je dan trappen. In LV heb je ook boksen maar dan is die heel erg krachtig. Maar als je bijv. net iets geleerd hebt in de LS gym , en dan naar de SF gym gaat vergeet je de dingen die je geleert hebt in de LS gym. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 juist ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Ja in de LS gym heb kan je moves leren die met boksen te maken hebben.In SF is een Martial Arts gym en die leert je dan trappen. In LV heb je ook boksen maar dan is die heel erg krachtig. Maar als je bijv. net iets geleerd hebt in de LS gym , en dan naar de SF gym gaat vergeet je de dingen die je geleert hebt in de LS gym. irri systeem heb je eindelijk die move en dan ga je naar andere gym is die move weer weg <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Valt nog mee, Als je alle 3 eens hebt gedaan dan kies je de beste uit! Dat deed ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 en dan is het zeker trap-in-elkaar-tijd ofniet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Dan heb ik nog een vraagje, als je met je dure gepimpte auto naar de sportschool of café of naar de kapper rijd. Als je dan 't gebouw uitkomt istie dan weg <_< Of staat hij er gewoon nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Meestal is hij er dan nog hoor Maar voor de zekerheid zou ik het niet proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Maar als je hem meestal op de weg zet is ie bij mij weg dus ik zet hem altijd een beetje op de stoep op parkeerplaats die ernaast zit ofzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Maar als je hem meestal op de weg zet is ie bij mij weg dus ik zet hem altijd een beetje op de stoep op parkeerplaats die ernaast zit ofzo. bij mij niet...dacht ik :unsure: . Heb er eigenlijk ook nooit op gelet, ik rijd er altijd volle gas op af en dan een handrem bochje. en dan zie ik wel hoe die staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Kun je je auto dan veilig in een parkeer garage zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Kun je je auto dan veilig in een parkeer garage zetten? Niet overal volgens mij, maar wel zeker in San Fierro bij de valets die brengen jou auto naar de garage zodat hij veilig op zijn plek staat. Je moet je auto gewoon voor hen neer zetten en dan uitstappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb een vraag, zou iemand op de onderstaande kaart alsjeblieft de lijnen aan willen geven waar je heen kan als je nog niet elk gebied hebt. Dus bij Los Santos, San Fierro en Las Venturas.Graag op deze kaart: Klik voor de foto hier. De persoon die dat wil doen ben ik heel erg dankbaar . als je begint kun je in het rode komen dan als je naar De Badlands en San Fierro gaat kun je in het blauwe komen en als je dan nog verder speelt kun je overal komen Super bedankt . Wow cool als je van San Fierro naar Las Venturas kan, een super groot gebied. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 jazekers he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ThaBomb Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Ik vind dat je in het begin al door een groot stuk van de staat kunt, ik had gedacht dat je alleen in het stadsgedeelte van LS kon komen maar dus ook door het platteland(met de squad). Dat wordt echt scheuren volgende week, kan nie wachten. En trouwens Mazzeltje had toch die tijd opgenomen als je van de ene kant naar de andere kant rijdt van San Andreas. hij kwam uit op: 5.42 min Ik heb dit bij Vice city gedaan en dan moet je er rekening mee houden dat er geen snelwegen zijn dus je denk ik minder snel bent. Ik deed erover met de pcj-600: 1.15 min oftewel 342 sec/ 75 sec = 4.56 dus dan zou san andreas 4.5 x zo groot zijn als vice city das wel erg veel en gigantisch groot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 kheb ier ff een nief vraagsken als et mag :rolleyes: , waar kunt ge eigelijk de grasmaaier vinde??? volges mij is die supercool , kunt ge der dan ook gras mee afrije? da peizk ni :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.