martijnn Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Moet je beetje in de country kijken bij een huis, staat er vast een. En je kunt er geen gras mee maaien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Kijk anders even in de Walktrough @David Ik denk de Mower Bewerkt: 4 juni 2005 door Big Smoke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) mr welke naam heeft dat ding dan mower, idd, ik heb hem ook al gevonden maar het is niet zo speciaal Bewerkt: 4 juni 2005 door david Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 niet om het een of ander hoor maare kunnen mensen ook de politie bellen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 ehm nee, de politie komt als ze gezien hebben of jij iemand hebt neergeschoten/ gestoken/ geslagen, of iets in de fik hebt gezet. Niemand belt de politie althans niet dat ik zo zie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 nee, want ik zag iemand op een foto die belde en op de achtergrond 2 personen die vochten dus vandaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 kan je eigenlijk een bifacmuts op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ja bij het inbreken... maar ik weet niet of je het ook zo kan kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ja bij het inbreken... maar ik weet niet of je het ook zo kan kopen Ik dacht het wel...Nog 5 dagen.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Ik hoop dat ze de bugs die er in de ps2 waren, ze er in de pc versie uithalen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 het lijkt mij dat ze er gewoon alle wapens in laten zitten hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 zijn er trouwens ook honden in gta san andreas zoals politiehonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 nou... ik heb gelezen dat er waarschijnlijk ook honden in voor komen maar of dat echt zo is? politiehonden denk ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 Nop, zijn er niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joostjeh Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 zijn er uberhout wel dieren in san andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.