Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 zijn er uberhout wel dieren in san andreas nee wel vogels en vissen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ja op het platteland heb ik gehoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) zijn er uberhout wel dieren in san andreas Nee er zijn geen dieren in Gta San Andreas alleen maar vogels in de lucht die je ook niet kan doden en vissen in het water. Er zijn ook geen poltie honden. Bewerkt: 5 juni 2005 door Levi_16 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 o oke... dan vraagje over het stalken: wat doen de mensen als ze gegeten hebben en ze gaan weer weg? wat doen ze dan meestal? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ikdenk het welja <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hoeveel vliegvelden zijn er? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 hoeveel vliegvelden zijn er? 3 :in elke stad 1 + 1 :van jezelf in las venturas is te samen 4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_jordy_ Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 nog een vraagje: hoeveel kost een spoiler of bumper bij een mod shop ongeveer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 nog een vraagje:hoeveel kost een spoiler of bumper bij een mod shop ongeveer Spoilers kosten tussen de 400 en 600 dollar ongeveer en bumpers tussen de 800 en 970 dollar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 nog een vraagje:hoeveel kost een spoiler of bumper bij een mod shop ongeveer bumpers tussen de 800 en 970 dollar. ja hebt ook bumpers van 120 en 180 bij transfender Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 o oke...dan vraagje over het stalken: wat doen de mensen als ze gegeten hebben en ze gaan weer weg? wat doen ze dan meestal? Niks ze eten voor altijd volgens mij en sommigen zitten alleen aan een tafel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ghallo lieve mesjes :lol: ff serieus ik heb eens op die plattegrond gekeken en heb 3 steden gezien (logisch <_< ) maar ze zeide dat er 12 dorpjes zijn maar welke zijn dat want ik zie er maar 10 :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ff serieus ik heb eens op die plattegrond gekeken en heb 3 steden gezien (logisch <_< ) maar ze zeide dat er 12 dorpjes zijn maar welke zijn dat want ik zie er maar 10 :ph34r: Er zijn er ook maar 10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ff serieus ik heb eens op die plattegrond gekeken en heb 3 steden gezien (logisch <_< ) maar ze zeide dat er 12 dorpjes zijn maar welke zijn dat want ik zie er maar 10 :ph34r: Er zijn er ook maar 10 en dan zegge ze eerst dat er 12 zijn rare mense dan maar goed die jetpack kan je daar oneindig mee vliege of raakt daar de brandstof op? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 ff serieus ik heb eens op die plattegrond gekeken en heb 3 steden gezien (logisch <_< ) maar ze zeide dat er 12 dorpjes zijn maar welke zijn dat want ik zie er maar 10 :ph34r: Er zijn er ook maar 10 en dan zegge ze eerst dat er 12 zijn rare mense dan maar goed die jetpack kan je daar oneindig mee vliege of raakt daar de brandstof op? Je kan er zo lang mee vliegen als je wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.