Delusion Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 lijkt me wel leuk dat de auto's en vliegtuigen eens keer brandstof op raken en dat je dan bij een tankstation moet tanken...natuurlijk kan je een lange tijd gaan rijden...ander s ben je onderweg een missie en dan is je tank leeg.... maar niet dat je oneindig kan rijden, maar na paar dagen moet tanken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 lijkt me wel leuk dat de auto's en vliegtuigen eens keer brandstof op raken en dat je dan bij een tankstation moet tanken...natuurlijk kan je een lange tijd gaan rijden...ander s ben je onderweg een missie en dan is je tank leeg.... maar niet dat je oneindig kan rijden, maar na paar dagen moet tanken! lijkt mij echt zo vervelend <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 lijkt me wel leuk dat de auto's en vliegtuigen eens keer brandstof op raken en dat je dan bij een tankstation moet tanken...natuurlijk kan je een lange tijd gaan rijden...ander s ben je onderweg een missie en dan is je tank leeg.... maar niet dat je oneindig kan rijden, maar na paar dagen moet tanken! Maar dit is geen vraag? Ik denk dat je dit beter in de wenslijst in de upcoming GTA kunt zetten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 de mijne was een vervolg over dat vliegtuig over brandstof...dus daarom zet ik het hier op...we moeten eigenlijk het spel zo realistisch maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juni 2005 de mijne was een vervolg over dat vliegtuig over brandstof...dus daarom zet ik het hier op...we moeten eigenlijk het spel zo realistisch maken ik denk dat als je zoeits doet voor vele de fun van de gameplay vervalt want wat GTA mooi maakt is dat het de draad neemt met de realiteit en dat is wat GTA zo uniek en mooi maakt als je wilt tanken zijn er mods maar in het echt lijkt het toch wel het spel te verpesten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Even een vraag over de treinen in San Andreas: 1 Kun je rondjes rijden, of is er een eindpunt waar je weer terug moet? 2 Kun je in de trein rondlopen en bepaalde acties uitvoeren (bijv. aan de noodrem trekken, wagons loskoppelen, etc.)? 3 Rijd de trein altijd boven de grond, of zijn er ook ondergrondse stukken? 4 wat is ongeveer de maximale snelheid die kan worden gehaald? :blink: Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik heb nog een vraag over de besturing, hoe zou die toch worden op de pc... bijv dat harder trappen met een fiets enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blaatschaap Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Ik denk dat het gewoon dezelfde besturing is als Vice City. En dat je dus ook gewoon harder trapt met shift, zet zoals je op die manier harder rent. Een fiets heeft immers toch geen toeter. Bewerkt: 6 juni 2005 door Blaatschaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Ik denk dat het gewoon dezelfde besturing is als Vice City. En dat je dus ook gewoon harder trapt met shift, zet zoals je op die manier harder rent. Een fiets heeft immers toch geen toeter. Wel, een bel die op die toets zit. EDIT: Voor het spel blijk je toch een aardig zware PC nodig moeten hebben. De textures in het spel zijn heel mooi en laden over het algemeen beter dan Vice City op de PC. De besturing van het spel is totaal anders dan GTA Vice City op de PC. bron: gtagames.nl Bewerkt: 6 juni 2005 door martijnn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) Verkeerde post... sorry Bewerkt: 6 juni 2005 door Simsfan88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lo3bas Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ik denk dat het gewoon dezelfde besturing is als Vice City. En dat je dus ook gewoon harder trapt met shift, zet zoals je op die manier harder rent. Een fiets heeft immers toch geen toeter. Wel, een bel die op die toets zit. EDIT: Voor het spel blijk je toch een aardig zware PC nodig moeten hebben. De textures in het spel zijn heel mooi en laden over het algemeen beter dan Vice City op de PC. De besturing van het spel is totaal anders dan GTA Vice City op de PC. bron: gtagames.nl Recommended Operating System: Windows XP Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200 Video Card: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher CD-ROM: CDRom 52x or DVD Rom 16x RAM: 512 MB RAM Minimum Operating System: Windows 98/2000/ME/XP Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon Video Card: NVIDIA GeForce™ or ATI Radeon™ 7000 or higher CD-ROM: 4X or Faster RAM: 256 MB RAM Dus dat valt allemaal reuze mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ,Jun 6 2005, 08:22 AM] Even een vraag over de treinen in San Andreas: 1 Kun je rondjes rijden, of is er een eindpunt waar je weer terug moet? 2 Kun je in de trein rondlopen en bepaalde acties uitvoeren (bijv. aan de noodrem trekken, wagons loskoppelen, etc.)? 3 Rijd de trein altijd boven de grond, of zijn er ook ondergrondse stukken? 4 wat is ongeveer de maximale snelheid die kan worden gehaald? :blink: Alvast bedankt 1 Rondjes. Er is geen eindpunt. 2 Nope, dat kan niet, je kan wel als passagier/bestuurder rijden. 3 Er zijn soms ook ondergrondse stukken. 4 Geen flauw idee :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Delusion Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 ,Jun 6 2005, 08:22 AM] Even een vraag over de treinen in San Andreas: 1 Kun je rondjes rijden, of is er een eindpunt waar je weer terug moet? 2 Kun je in de trein rondlopen en bepaalde acties uitvoeren (bijv. aan de noodrem trekken, wagons loskoppelen, etc.)? 3 Rijd de trein altijd boven de grond, of zijn er ook ondergrondse stukken? 4 wat is ongeveer de maximale snelheid die kan worden gehaald? :blink: Alvast bedankt ben je een treinfreak... niet dat ik je beledig ofzo..maar gewoon een vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 (bewerkt) ,Jun 6 2005, 08:22 AM] 4 wat is ongeveer de maximale snelheid die kan worden gehaald? :blink: ik zal wel is gaan kijken alleen mag ik nog niet door LV dus zal ik is kijken of de politie mij bijhoud :lol: Edit: srry, ik kan nog geen treinmissies doen <_< dus zie ik ook geen snelheidsmeter. Bewerkt: 6 juni 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juni 2005 Ongeveer bij 48 gaat je controller trillen en als je dan een bocht maakt kan de trein uit de baan vliegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.