Slimm Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 In de volgende GTA zitten zeker geen kinderen, R* heeft nu al verwijtingen van ouders dat hun kinderen door GTA raar doen en dan moeten ze er zeker nog kinderen ook in doen? Nee, dat doen ze nooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2005 wat jammer nou :lol: zolang alles beter blijft worden blijf ik gta kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 kinderen is gewoon te erg ze zullen er ook niet echt dieren ofzo in doen ofwel dat is ook erg als je ze gaat afknallen, vissen enzo blijfen wel maar ik denk niet dat er bijv. koeien komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 kinderen is gewoon te erg ze zullen er ook niet echt dieren ofzo in doen ofwel dat is ook erg als je ze gaat afknallen, vissen enzo blijfen wel maar ik denk niet dat er bijv. koeien komen Als er kinderen en dieren in komen ga ik het niet eens kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 daar heb je wel wat gelijk in want dan word het gewoon te erg maar R* gaat dat vast niet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Ik zou het niet eens durven in het spel om een kind of dier dood te schieten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Ik zou het niet eens durven in het spel om een kind of dier dood te schieten Ik zou ze bij mijn gang toe voegen. Nee, maar ik zal het dan niet kopen, niet zo zeer omdat het grof is maar dan vind gewoon niet meer leuk, ik vind dieren en kinderen niet passen in zo'n game als GTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) het is gewoon te erg :angry: dus ze doen het vast niet er zal dan ook heel veel protest komen, en ik heb nog een vraagje is meschien een beetje dom maar hoe doe je zo'n afbeeldingen onder de tekst die je geschreven hebt bijv. MegaTech heeft radio los santos moet dan me imageshack ofzo?? Bewerkt: 29 mei 2005 door C-J_Redman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 Dat is je handtekening en als je op je eigen naam klikt staat daar bewerk je handtekening en dan kan je er iets in schijven en dan komt het in elke post die je hebt gepost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2005 heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 deze heb ik gewoon van google gehaald hoor :lol: ik heb een leuk programmatje waar je dit soort dingen kunt maken alleen weet ik niet hoe ik ze hier in moet zetten... je moet hier een url adres aangeven maar ik weet dus niet hoe je mijn afbeeldingen er hier inzet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 ow aha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 kan iemand mij helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 kan iemand mij helpen? Je moet je plaatje uploaden op http://imageshack.us. Had je ook kunnen vinden in de Helpdesk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2005 niet aan gedacht... :unsure: ik zal eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.