Jump to content

questions oftewel wat vrage over SA


Shorty_D

Recommended Posts

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    41

  • Typhoon

    30

  • Simsfan88

    24

  • need my speed

    22

Je kan basketten na een paar missies op verschillende pleintjes. Maar als je in madd dog's mansion saved kan je niet meer basketten.

Je kan op meerdere plaatsen Basketballen in GTA San Andreas.

Dat het niet meer werkt nadat je Maddog's huis hebt is waarschijnlijk een bug. Ik neem aan dat Rockstar Games deze bug er voor de PC versie heeft uitgehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

hahaha :D

laat die post maar achterwegen dat is een spam bericht en bevorderd het postboosten ( en nee geen bericht straks van alleen oké ;) )

JUllie zeggen dat het s'nachts niet zo vol is als in de vroege uurtjes en middags nou als je een mens volgt dan kom je erachter dat die van de ene plaats naar de andere vertrekt dus dan is ie op 1 plek wat minder actief dan op de andere plek.

licht gewoon eraan in welke stad je zit, in SF is er net zoveel volk s'ochtens als s'avonds

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik binnekort gta sa voor de pc heb ga ik denk veel kleine dingen doen. Zoals elke avond eens naar een café om te poolen bijv. Wel cool die minigames, dan ben je ff totaal ergens anders mee bezig. Een game in een game :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...