MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 waarom niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Je kan basketten na een paar missies op verschillende pleintjes. Maar als je in madd dog's mansion saved kan je niet meer basketten. Je kan op meerdere plaatsen Basketballen in GTA San Andreas. Dat het niet meer werkt nadat je Maddog's huis hebt is waarschijnlijk een bug. Ik neem aan dat Rockstar Games deze bug er voor de PC versie heeft uitgehaald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 dat mag ik wel hopen... want basketballen lijkt me wel leuk in Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 vet man basketballen en biljarten(pool) enz. gaat die tijd weer zo snel als in VC want als je in VC 1 uurtje het game speelt dan wordt het meteen snachts <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 ik denk het wel ja... 1 minuut is gelijk aan een uur in San Andreas... dus als je 24 minuten speelt is het gelijk s'nachts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 inderdaad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 don't worry er is vast wel een cheat die je kunt gebruiken om de tijd sneller of langzamer te laten lopen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 vindt je het s'nachts niet leuk dan?? dan is het eigenlijk een hele andere sfeer vet van dat basketballen ik hoop wel dat ze die bug er uit halen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 ik vind snachts saaiiiiiii (vice city) ! er is nix te bleven (snachts VC ) . Mischien is het anders op SAN Andreas (las vegas : hotels met verlichting enz) ) :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 jep er is veel verlichitng dat is mooi, bij VC lopen s'nachts wel veel hoeren rond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Ja als je R3 doet dan kan je een soort missie met basketballen doen is best grappig maar ik krijg die bal er maar nooit in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 hahaha laat die post maar achterwegen dat is een spam bericht en bevorderd het postboosten ( en nee geen bericht straks van alleen oké ) JUllie zeggen dat het s'nachts niet zo vol is als in de vroege uurtjes en middags nou als je een mens volgt dan kom je erachter dat die van de ene plaats naar de andere vertrekt dus dan is ie op 1 plek wat minder actief dan op de andere plek. licht gewoon eraan in welke stad je zit, in SF is er net zoveel volk s'ochtens als s'avonds Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta gamer13 Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 kan je roken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 1 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2005 Als ik binnekort gta sa voor de pc heb ga ik denk veel kleine dingen doen. Zoals elke avond eens naar een café om te poolen bijv. Wel cool die minigames, dan ben je ff totaal ergens anders mee bezig. Een game in een game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.