Jump to content

questions oftewel wat vrage over SA


Shorty_D

Recommended Posts

Nou ik denk dat het AI van mensen (GTA SA) nie zo slim is . ik geloof nie maar als het waar is cool <_< :lol:

Nog 1vraag :rolleyes: :is SA echt heel groot en kun je erin verdwalen ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    41

  • Typhoon

    30

  • Simsfan88

    24

  • need my speed

    22

Nou ik denk dat het AI van mensen (GTA SA) nie zo slim is . ik geloof nie maar als het waar is cool <_<  :lol: 

Nog 1vraag  :rolleyes:  :is SA echt heel groot en kun je erin verdwalen ?

Als je hem net hebt wel, maar na een tijdje als je bij de laatste missies bent enzo weet je de weg wel weer.

Ik vond de bossen in San Fierro heel moeilijk te onthouden, maar hoe meer je het speelt des te beter je alles onthoud. ;)

(Shorty_D)

ik had gelezen dat je ook computergames kon doen maar hoe groot zijn die? en volgens mij waren het er 4 verschillende...

Hoeveel weet ik niet precies meer.

Wat ik wel kan herinneren dat je een spelletje met een bij had, en dat je in een vliegtuigje zit, en dat je dan andere moet neer knallen die voorbij komen vliegen.

De spellen zijn helemaal niet groot qua gameplay dan, maar ze kunnen wel lang gaan duren als je het volhoud. ;)

Bewerkt: door Levi_16
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op het internet dit gelezen:

In GTA San Andreas lopen er ook criminelen rond met een 9mm. Hun overvallen ook huizen. En ze geizelen mensen. En ze schieten op de politie. En ze vermoorden zo maar mensen. Als je de crimineel volgt naar z'n 'basis' kunnen er leuke dingen gebeuren, zoals dit: De crimineel ging z'n huis binnen en liet de gegeizelde vrouw buiten wachten. Opeens hoorde ik de politie, de uitgang was geblokeerd. Ze redde de vrouw en gingen het huis in. Even later hoorde ik geweer schoten en zag ik een agent uit het huis vallen. Even later zag ik nog een agent uit het huis valllen, uit de ramen. Toen kwam de SWAT en ze legde een bom op het huis. NA dat alle agenten het huis hadden verlaten bliezen ze het huis op. De crimineel wist te ontsnappen en jatte een Cheetah (de Cheetah waarmee ik de crimineel had gevolgd). De Cheetah zat vol deuken en de Cheetah vatte dus vrij snel vlam. Toen probeerde de crimineel te voet verder te gaan maar een politie helikopter achtervolgde hem. Toen hoorde ik een shot en zag ik het hoofd van de crimineel eraf vliegen, ik neem aan dat er een Sniper op de politie helikopter stond.

Nu is mijn vraag, kan dit echt gebeuren?

Nou dat is complete onzin, hij heeft wel veel fantasie.

Edit: Ja Shorty_D je kan een paar minigames doen maar die zijn best simpel en ook maar heel klein. ;)

Bewerkt: door Little Mister
Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem net hebt wel, maar na een tijdje als je bij de laatste missies bent enzo weet je de weg wel weer.

Ik vond de bossen in San Fierro heel moeilijk te onthouden, maar hoe meer je het speelt des te beter je alles onthoud. ;)

Ik heb hem nog nie pas 10 juni <_< + thanx voor je antwoord !

Link to comment
Delen op andere websites

Als je hem net hebt wel, maar na een tijdje als je bij de laatste missies bent enzo weet je de weg wel weer.

Ik vond de bossen in San Fierro heel moeilijk te onthouden, maar hoe meer je het speelt des te beter je alles onthoud. ;)

Ik heb hem nog nie pas 10 juni <_< + thanx voor je antwoord !

Hij legt je alleen maar uit dat als je het spel net hebt dat het dan nog lastig zoeken is.. niet dat JIJ hem al hebt.. beter lezen ;)

Mijn vraag:

Je hebt een baan waar je met je crossmotor rond kan rijden (in een arena ofzo..) Maar je hebt ook van die leuke karts.. heb je daar ook speciale banen voor waar je kunt karten of niet? :) En is het echt een bos waar je door heen kun met je mountain bike of zijn het 2 boompjes en dan heb je het gehad?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vraag:

Je hebt een baan waar je met je crossmotor rond kan rijden (in een arena ofzo..) Maar je hebt ook van die leuke karts.. heb je daar ook speciale banen voor waar je kunt karten of niet? :) En is het echt een bos waar je door heen kun met je mountain bike of zijn het 2 boompjes en dan heb je het gehad?

Neej er is geen kart baan.

Jammer genoeg :(

Je kunt natuurlijk wel over de normale weg rond racen ;)

En het is echt een heel groot bos met heel veel bomen.

Ik raad je aan niet met de fiets te gaan want daar vind ik het bos weer te groot voor.

Ik pak liever een Crossmotor.

En je vermaakt je echt prima in de bossen en woestijn.

Bewerkt: door Mazzeltje
Link to comment
Delen op andere websites

jah dat zou ook kunnen <_< maar daar heb ik nog nooit wat van gehoort en ik dnek niet dat ze het leger achter zich aan krijgen,

ik vind dit wel een beetje vergezocht met die bom enzo maar het zou wel vet zijn maar dan zullen ze dat wel heel enkelt doen denk ik

Dan weet ik dat ook weer, ik vond het ook al raar aangezien het heel moeilijk is dat gebouw weer oop je nieuw op te gaan bouwen. :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn vraag:

Je hebt een baan waar je met je crossmotor rond kan rijden (in een arena ofzo..) Maar je hebt ook van die leuke karts.. heb je daar ook speciale banen voor waar je kunt karten of niet? :) En is het echt een bos waar je door heen kun met je mountain bike of zijn het 2 boompjes en dan heb je het gehad?

Neej er is geen kart baan.

Jammer genoeg :(

Je kunt natuurlijk wel over de normale weg rond racen ;)

En het is echt een heel groot bos met heel veel bomen.

Ik raad je aan niet met de fiets te gaan want daar vind ik het bos weer te groot voor.

Ik pak liever een Crossmotor.

En je vermaakt je echt prima in de bossen en woestijn.

Oke bedankt :)

Gehehe die mensen die een ps2 hebben zullen wel balen lol die worden doodgegooid met allemaal vragen :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ff een vraagje mensen zeggen ook dat Tommy Vercettie in gta sa voorkomt in een missie is dat waar en wat moet je met hem doen, en je vliegt ook naar liberty city?? en dan sneeuwt het daar ??/ is dat zo??

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ff een vraagje mensen zeggen ook dat Tommy Vercettie in gta sa voorkomt in een missie is dat waar en wat moet je met hem doen, en je vliegt ook naar liberty city?? en dan sneeuwt het daar ??/ is dat zo??

Tommy V komt er niet in voor, wel kun je naar LC daar heeft het gesneeuwt alleen je ziet het niet, wel veel wit

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ff een vraagje mensen zeggen ook dat Tommy Vercettie in gta sa voorkomt in een missie is dat waar en wat moet je met hem doen, en je vliegt ook naar liberty city?? en dan sneeuwt het daar ??/ is dat zo??

Tommy kom je niet tegen....Maar wel claude van gta3. Je moet tegen hem racen ;) . en als je naar LC sneeuwt het daar ja. maar je zit toch in een gebouw.

Link to comment
Delen op andere websites

die woestijn, is die groot, en als je van de weg afrijdt rij je dan ook lang over de zandvlakte?

Ja, De woestijn zís erg groot en als je van de wegen gaat zal je wel een tijdje op de zandvlakte rijden ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zit er wel Tommy Vercettie in... iedergeval dat heb ik gehoord.

Als je naar de vaarschool gaat en dan van die video's gaat bekijken, zie dat je Tommy Vercetty in de boot zit, hij doet het voor hoe het moet in de vaarschool.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...