Jump to content

questions oftewel wat vrage over SA


Shorty_D

Recommended Posts

weet je wat me leuk lijkt...

als er een vliegtuig zich in een gebouw boort en dan de brandweer en al komen en dat de straat een beetje geblokeerd worden...

je hebt toch ook een ladderwagen? kan die ladder ook echt naar boven? bijv. als er een brand op de derde verdieping van een gebouw is...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 365
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    41

  • Typhoon

    30

  • Simsfan88

    24

  • need my speed

    22

(MegaTech)

je hebt toch ook een ladderwagen?

Je bedoelt zeker een brandweer auto.

Maar die ladder kan niet omhoog of omlaag, ook niet als er op een derde verdieping brand is, en jammer genoeg kan dat ook niet op een verdieping brand uitbreken.

Wacht maar als je gta San Andreas hebt dan zul je alles wel zelf ondekken.

Dat lijkt mij zelf leuker, want hoe meer je vraagt dan is het spel geen verrassing meer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

duurt niet lang meer :D:D

aha dus je komt claude tegen en tommy meschien ook maar es is niet echt iets mee maar je doet geen missie ofzo in LC je ziet het alleen maar?

en is die kraan er ook weer die je in GTA 3 ook had die je auto slooptje weten jullie dat??

Bewerkt: door C-J_Redman
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt nog wel na die missie terug komen in Liberty City.

Zoek even hier op dit forum, dan zul je een filmpje vinden over hoe iemand teruggaat naar LC.

Er is voor zover ik weet geen kraan die je auto's vernietigd.

Wel kun je een kraan gebruiken om auto's te exporteren/importeren.

Stel gerust je vragen hoor, ik vind het leuk om te ze beantwoorden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

me2 :D ahh mensne nog een week :lol: mischien wel een vraag die 100x werd gesteld maar kun je ook trein besturen ? zoja is het wel leuk of saai ?

Dat kan ja maar ik weet niet of het leuk is want ik wacht op de PC versie. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

me2  :D  ahh mensne nog een week  :lol:  mischien wel een vraag die 100x werd gesteld maar kun je ook trein besturen ? zoja is het wel leuk of saai ?

(Ik wacht ook nog op de pc versie) wat ik weet is dat het snel vervoer is (goh, meen je dat nou? :D) en dat je niet te hard moet gaan want dan vlieg je uit de bocht :D:puh:

Bewerkt: door Steef
Link to comment
Delen op andere websites

me2  :D  ahh mensne nog een week  :lol:  mischien wel een vraag die 100x werd gesteld maar kun je ook trein besturen ? zoja is het wel leuk of saai ?

Dat kan ja maar ik weet niet of het leuk is want ik wacht op de PC versie. :puh:

je kunt er mee rijden ja en als je hard genoeg rijd kun je er zelfs mee door de blokkades rijden en zo in san-fierro of las venturas belanden. ( je hebt dan wel een 4-sterren wanted-level maar niemand haalt die trein in behalve de heli) je moet wel vertragen in de bochten want anders krijg je een scenario als ik overlaast: ik lag naast de spoorweg ergens in een afgrond. de trein gaat wel niet ontploffen ofzo als hij op zijn dak of zijkant ligt. de trein is dus echt een veilig vervoer :ph34r: :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

Wel bruut dat je die trein kan besturen! Dat kon bij GTA 3 niet, en dat vond ik dus een vette tegenvaller.

Ik heb ook nog een paar vraagjes;

1) Ik zag in een filmpje een soort vrachtwagen, waar auto's op stonden. Dus ik bedoel dit ding. Kan je in SA die auto's ook echt vervoeren, of vallen die auto's er gewoon af als je gaat rijden? (Zoals bij VC dus)

2) Bij GTA 2 kon je een vrachtwagen cabine koppelen aan een oplegger. Dat mis ik bij VC en 3 (Als iemand weet hoe dat moet, antwoorden zijn welkom :)). Is dit er wel bij SA?

Bewerkt: door Blaatschaap
Link to comment
Delen op andere websites

1. jazeker dat dat kan... ik heb wel gehoord ( ik w8 ook op pc versie ) dat ie er soms af kan vallen al je te snel gaat

2. ja, je kan een truck af en aan koppelen :D

de auto's vallen er meestal af dan. ma je kunt dan wel die auto's pikken. ik heb zo een cool uitgebouwde auto gepikt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...