Mazzeltje Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) 2. ja, je kan een truck af en aan koppelen Afkoppelen kan niet. Als je hem wilt afkoppelen moet je gewoon tegen een muurtje rijden of een hele scherpe bocht maken, of iets anders raars doen. Er is namelijk géén knop er voor om je cabine af te koppelen. @--Blaatschaap- Wist je ook dat als je te hard rijd met de trein dat de trein kan ontsporen. Bewerkt: 3 juni 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 lijkt me lachen.. een ontspoorde trein maar je kan toch wel een vrachtwagen aankoppelen he? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 lijkt me lachen.. een ontspoorde treinmaar je kan toch wel een vrachtwagen aankoppelen he? Aankoppelen wel. Maar er is géén knop om hem afte koppelen. Snap je wat ik bedoel. Dus als hij er 1 maal op zit dan blijft hij er op. Tenzei je een ongeluk maakt, dan gaat hij er misschien wel af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 jup... ik snap je maar is er voor de pc geen knop ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 vettt, ik heb ook nog paar vraagjes 1:kun je ook producten kopen van supermarkten enz. ? 2:kun je ook als elvis spelen (cheat) ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 (bewerkt) vettt, ik heb ook nog paar vraagjes 1:kun je ook producten kopen van supermarkten enz. ? 2:kun je ook als elvis spelen (cheat) ? 1. de supermarkten zijn 24-7. Ik heb er vanmiddag nog een foto van gemaakt. (zie bijlage.) Je kunt er trouwens niks kopen. Alleen een spelletje spelen op een automaat en misschien als er een drinkautomaat staat dat je daar wat drinken uit kan halen. Je kunt wel eten kopen bij de ''Burger Shot'' en de ''Pizza Tent’’ enz. 2. Tot zover ik weet is er géén code voor Elvis. Maar je kan wel bij de kapper het Elvis haar kopen. En ik denk dat je bij de kleren winkels wel Elvis kleren ergens kan kopen. Dus ik denk dat je wel als Elvis kan spelen. Bewerkt: 3 juni 2005 door Mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AOSY86 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 thanx mazzeltje + ik zag die screen van supermarkt ( drm voreg ik die vraag 2) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2005 Ik heb een vraag, zou iemand op de onderstaande kaart alsjeblieft de lijnen aan willen geven waar je heen kan als je nog niet elk gebied hebt. Dus bij Los Santos, San Fierro en Las Venturas. Graag op deze kaart: Klik voor de foto hier. De persoon die dat wil doen ben ik heel erg dankbaar . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mewhywhy Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 ikke heb ook een vraag, ik zie soms een kermis op screenshots ken je ook echt in atracties daarzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Ik heb een vraag, zou iemand op de onderstaande kaart alsjeblieft de lijnen aan willen geven waar je heen kan als je nog niet elk gebied hebt. Dus bij Los Santos, San Fierro en Las Venturas.Graag op deze kaart: Klik voor de foto hier. De persoon die dat wil doen ben ik heel erg dankbaar . als je begint kun je in het rode komen dan als je naar De Badlands en San Fierro gaat kun je in het blauwe komen en als je dan nog verder speelt kun je overal komen ikke heb ook een vraag,ik zie soms een kermis op screenshots ken je ook echt in atracties daarzo? Nee duur kun je jammer genoeg niet in. Bewerkt: 4 juni 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 even een vraag over de Vechtsporten die je kan beoefenen. Wat voor vecht-technieken kun je allemaal leren? :ph34r: :kickass: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 wat voor vechttechnieken? het lijkt mij als je het op neemt tegen een sensei dat je harder kunt slaan en schoppen heb ik gelezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Jop, Als je in een gym gaat en de sensei uitdaagt en wint krijg je een niewe vechtstijl. Los santos:gewoon boksen San Fiero: meer karatestyle Las Venturas: schoppen en met je knie in zijn gezicht. Dat is het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Heb ik ook ergens gelezen. Maar ik bedoel of dat je kan kiezen of dat je een stoot of een trap geeft, en of je uit een soort arsenaal van stoten en trappen kan kiezen. En of dit arsenaal kan groein als je in de ring een tegenstander verslaat :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juni 2005 Uu ik denk dat je het volgende bedoelt: Als je gewoon met bolleke vecht dan boks je gewoon is altijd hetzelfde Maar als je R1 indruk dan kun je vechtstijl toepassen maar je kunt geen mix van alledrie vechtstijlen gebruiken als het dat is wat je bedoelt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.