Jump to content

2 Easter Eggs.

Gta Bram

Recommended Posts

Hallo, ik denk dat ik 2 nieuwe Easter Eggs heb.

De eerste:

Hier is een bioscoop. Aan de linkerkant naast de bioscoop, heb je een 'Videotronic' winkel. Er staat met grote letters ''Videotronic'' boven de winkel. Aan allebei de kanten van de tekst staat een soort spelcomputer afgebeeld. Deze spelcomputer heeft de vorm van een penis.

De tweede:

Hier is er een -Ik denk een Nederlandse- winkel, genaamd ''De Koch''. Wij, Nederlanders, spreken dat uit als hoe het er staat. Maar de Amerikanen spreken het uit als ''The Cock'', wat ''De Penis'' betekent.

Groeten,

Gta Bram.

Delen op andere websites

Hallo, ik denk dat ik 2 nieuwe Easter Eggs heb.

De eerste:

Hier is een bioscoop. Aan de linkerkant naast de bioscoop, heb je een 'Videotronic' winkel. Er staat met grote letters ''Videotronic'' boven de winkel. Aan allebei de kanten van de tekst staat een soort spelcomputer afgebeeld. Deze spelcomputer heeft de vorm van een penis.

De tweede:

Hier is er een -Ik denk een Nederlandse- winkel, genaamd ''De Koch''. Wij, Nederlanders, spreken dat uit als hoe het er staat. Maar de Amerikanen spreken het uit als ''The Cock'', wat ''De Penis'' betekent.

Groeten,

Gta Bram.

De penis-spelcomputer is waarschijnlijk de Exsorbeo van SA.

De Koch kwam ook al voor in SA :Y .

Delen op andere websites

Haha, dan heb ik meer 2 verwijzingen gevonden, in plaats van EE's. ^_^
Is een verwijzing in een spel niet hetzelfde als een Easter Egg :? Of is dit weer een rare theorie van mij?
Wat is een Easter Egg?

Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Och ja... :puh:

Maar desalniettemin toch goed gevonden :tu:

Bewerkt: door MartyCeha
Delen op andere websites

Haha, dan heb ik meer 2 verwijzingen gevonden, in plaats van EE's. ^_^
Is een verwijzing in een spel niet hetzelfde als een Easter Egg :? Of is dit weer een rare theorie van mij?
Wat is een Easter Egg?

Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Och ja... :puh:

Maar desalniettemin toch goed gevonden :tu:

Ja, eigenlijk is het een EE en een verwijzing. Het is een EE omdat die spelcomputer een penisvorm heeft, maar ook een verwijzing naar SA omdat hij daar ook in zat. Denk ik...

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...