Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Hallo, ik denk dat ik 2 nieuwe Easter Eggs heb. De eerste: Hier is een bioscoop. Aan de linkerkant naast de bioscoop, heb je een 'Videotronic' winkel. Er staat met grote letters ''Videotronic'' boven de winkel. Aan allebei de kanten van de tekst staat een soort spelcomputer afgebeeld. Deze spelcomputer heeft de vorm van een penis. De tweede: Hier is er een -Ik denk een Nederlandse- winkel, genaamd ''De Koch''. Wij, Nederlanders, spreken dat uit als hoe het er staat. Maar de Amerikanen spreken het uit als ''The Cock'', wat ''De Penis'' betekent. Groeten, Gta Bram. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Hallo, ik denk dat ik 2 nieuwe Easter Eggs heb.De eerste: Hier is een bioscoop. Aan de linkerkant naast de bioscoop, heb je een 'Videotronic' winkel. Er staat met grote letters ''Videotronic'' boven de winkel. Aan allebei de kanten van de tekst staat een soort spelcomputer afgebeeld. Deze spelcomputer heeft de vorm van een penis. De tweede: Hier is er een -Ik denk een Nederlandse- winkel, genaamd ''De Koch''. Wij, Nederlanders, spreken dat uit als hoe het er staat. Maar de Amerikanen spreken het uit als ''The Cock'', wat ''De Penis'' betekent. Groeten, Gta Bram. De penis-spelcomputer is waarschijnlijk de Exsorbeo van SA. De Koch kwam ook al voor in SA . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Haha, dan heb ik meer 2 verwijzingen gevonden, in plaats van EE's. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Lijkt de spelcomputer op dit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Ja dat is hem, maar dan roze of blauw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Exsorbeo dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Lijkt de spelcomputer op dit? Haha lijkt me raar in de hand liggen . Zit je zo op de bank met een penis in je handen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Echt zoiets dat je moet hebben: 'Look mom, I'm playing with myself!' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Haha, dan heb ik meer 2 verwijzingen gevonden, in plaats van EE's. Is een verwijzing in een spel niet hetzelfde als een Easter Egg Of is dit weer een rare theorie van mij?Wat is een Easter Egg?Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. Och ja... Maar desalniettemin toch goed gevonden Bewerkt: 13 juli 2009 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Haha, dan heb ik meer 2 verwijzingen gevonden, in plaats van EE's. Is een verwijzing in een spel niet hetzelfde als een Easter Egg Of is dit weer een rare theorie van mij?Wat is een Easter Egg?Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games. Och ja... Maar desalniettemin toch goed gevonden Ja, eigenlijk is het een EE en een verwijzing. Het is een EE omdat die spelcomputer een penisvorm heeft, maar ook een verwijzing naar SA omdat hij daar ook in zat. Denk ik... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 De Joystick heeft ook een rare vorm . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Goh, grapje zeker . Goed gevonden Bram . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Llol .. zou ik zelf niet gevonden hebben hoor KUTGW Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2009 Dit topic was al 2 maanden met rust gelaten , nu beginnen jullie weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 10 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2009 Dit topic was al 2 maanden met rust gelaten ,nu beginnen jullie weer. Dit topic was inderdaad al een tijdje oud. Kijk vervolgens eerst naar de Datum van de laaste post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.