lexus123 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Hey iedereen Ik zie steeds vaker een lijntje om personen heen in signatures. (Voorbeeld TomHagen) (Voorbeeld Snowleopard). Ik vind dit wel een gaaf effect maar hoe maak je het? Is er misschien al een tutorial over? Reageren
Kloep Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Selecteer de layer van je render. CTRL+A. En vervolgens Edit-> Stroke (Bewerken->Omlijnen). Edit @ hieronder: Ja, ik ben blind. Lullig om dat dan tegen me te zeggen... Bewerkt: 14 juli 2009 door Kloep Reageren
BaasB Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ben jij blind ofzo, je ziet toch dat die lijntjes niet direct om de render heenzitten? Ik weet niet hoe zij het doen lexus, maar ik zou het zo doen: zorg dat je zo'n selectie om je render heenhebt, je weet wel wat ik bedoel toch. Maak nu (terwijl je nog steeds zo'n selectie om je render hebt) een nieuwe layer aan. Doe in deze layer de stroke maken, gewoon edit --> stroke dus. Nu kun je deze layer verplaatsen of uitrekken met control + t om de border te zetten zoals jij hem wilt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.