Jump to content

Ar Max problemen?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb sinds gisteren Ar Max voor de PS2, maar als ik in het menu ben en hij vraagt of ik een CD/DVD in de Playstation wil doen, doe ik dat. Dan gaat hij zoeken naar de codelijst, maar die kan hij nooit gevonden krijgen. En dat lijkt me best vreemd, want ik heb het al met meerdere spellen geprobeerd(NFS Prostreet & Carbon). Ik heb die codelijst al wel geupdate zodat alle cheats erop staan, maar dan krijgt hij die spellen gewoonweg niet gevonden. Waar kan het aan liggen? En ja, ik heb gewoon de orginele spellen.

BTW, Gran Turismo 4 pakt hij wel probleemloos. Maar de andere spellen waarvan ik zeker weet dat ze het moeten doen, die doen het gewoon niet.

Groetjes,

Indycar series

P.S: Misschien staat het in het verkeerde fora, ik wist niet waar te plaatsen. Verplaats maar als het moet.

P.S 2: Zeg er maar een :slotje: op, je moet gewoon zelf naar het spel toegaan als Ar Max het spel niet zelf detecteerd. Als ik dat nou had geweten :$

Bewerkt: door Indycar series

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...