Tveen Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Missie(s): Paper Trail Cheaten: Ja, dat mag Overig: Als het niet de juiste is zeg het dan want ik heb twee save games. Console: PC Kan iemand het uitspelen met mijn save game? (Gewoon nog wachten op het telefoontje) CreatedWrapper_70554750.rar Bewerkt: 12 juli 2009 door Tveen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Ik wil het wel doen, maar in de savegame die ik download kan ik Paper Trail niet meer doen. Dus upload dan even je andere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tveen Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Hier is dan (hopenlijk) de juiste. CreatedWrapper_57951861.rar Bewerkt: 12 juli 2009 door Tveen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Is je account IchiroKaito? Dan heb ik je e-mailadres en wachtwoord nodig... Ik begrijp het natuurlijk als je die niet wilt geven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tveen Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Is je account IchiroKaito? Dan heb ik je e-mailadres en wachtwoord nodig... Ik begrijp het natuurlijk als je die niet wilt geven. Normaal is mijn account ook gewoon Tveen, er is één savegame die ie niet wilt wrappen dat zal die waarschijnlijk zijn met de missie >_> Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.