iefen Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ik heb net een pc ge repareerd voor vrienden van ons. en nu hebben zij de creative emu10k1 ze hebben geen driver cd dus moet ik die ff downloaden. nu zoek ik op google maar zie ik alleen maar driverdetective en dat soort progs. de 1e hit is wss wel een goeie driver maar daar staat dat je moet inloggen, dan registreer ik me maar krijg geen activatie e-mail. dus weet iemand een goeie driver voor deze geluidskaart? Reageren
iefen Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 dat is een demo dus daar kan ik niet zo veel mee en er komt dus nu geen geluid uit mijn speakers als ik muziek op zet Reageren
wesley123 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 ooit gekeken op de creative site? het zijn vaak universele drivers. verder meot je ook de settings voor de geluid output veranderen, ik had het ook en dat werkte. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Wat is het serienummer? Misschien heb je hier wat aan: http://support.creative.com/kb/ShowArticle...=ws:,case=10846 Bewerkt: 12 juli 2009 door TaartJJ~! Reageren
ikt Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Deze werkt: http://www.opendrivers.com/driver/211149/c...e-download.html Veiligheidscode invullen, Down this driver... klikken, en dan backup server kiezen. Als je trouwens je hardware kunt updaten via Windows Update, probeer dat eens. (Start -> Computer -> Rechtermuisknop -> Beheren -> Apparaatbeheer -> Rechtermuis op computernaam -> Zoeken naar gewijzigde apparaten -> dingen die zichtbaar worden proberen te updaten. (Rechtermuis en dan Stuurprogramma's bijwerken) Bewerkt: 12 juli 2009 door ikt Reageren
keessie Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 als er een geluidskaart bij je moederbord zit ingebouwd moet je die wel uitschakelen voordat je kaart werkt twee kaarten die hetzelfde doen willen elkaar nog wel eens tegenwerken grz Reageren
iefen Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 die op t moederbord spacet em dodelijk, en hoe zet je die uit? ik ga nu die andere bekijken ik laat horen of ze werken Reageren
ikt Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) die op t moederbord spacet em dodelijk, en hoe zet je die uit?ik ga nu die andere bekijken ik laat horen of ze werken Je moet je BIOS ingaan en internal audio device blokkeren. Ik kan je niet de exacte aanwijzingen geven. Elke BIOS verschilt. Bewerkt: 13 juli 2009 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.