leeg125 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Hoe verander ik in de multiplayer modes mijn poppertje/uiterlijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GunsNroses61 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) 1 Pak je telefoon 2 ga naar Multiplayer 3 ga naar Player Model 4 Daar is het. Bewerkt: 12 juli 2009 door GunsNroses61 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Ik heb trouwens ook een vraagje: Soms zit ik in multiplayer en dan zijn er mensen met heel andere kleding dan ik kan kiezen. Hoe komt dit? Heeft dit te maken met in welke Rank je zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Ik heb trouwens ook een vraagje:Soms zit ik in multiplayer en dan zijn er mensen met heel andere kleding dan ik kan kiezen. Hoe komt dit? Heeft dit te maken met in welke Rank je zit? Ja kan aan de rank liggen of ze gebruiken mods Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
leeg125 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb trouwens ook een vraagje:Soms zit ik in multiplayer en dan zijn er mensen met heel andere kleding dan ik kan kiezen. Hoe komt dit? Heeft dit te maken met in welke Rank je zit? Ja kan aan de rank liggen of ze gebruiken mods Ik heb het bedankt! Nu even lekker weer GTA IV doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juli 2009 Ik heb trouwens ook een vraagje:Soms zit ik in multiplayer en dan zijn er mensen met heel andere kleding dan ik kan kiezen. Hoe komt dit? Heeft dit te maken met in welke Rank je zit? Klopt ja, hoe hoger je rank hoe meer kleding en accesoires je kan kiezen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.