Jeremix Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 boys die garage in southbohan weten jullie daar iets meer van? vind het namelijk een beetje nutteloos dat ie op de map staat terwijl je er geen moer mee kan mzzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Stevie's Car Theft Komt erop neer dat je na de missie 'Smackdown' een telefoontje krijgt van Brucie, dat een maat van 'em bepaalde auto's zoekt. Na een paar ingame uur zal Stevie je een SMSje sturen met daarin de locatie + foto van de auto die hij wil hebben. Als je de auto vind moet je 'em stelen en dus naar die garage brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeremix Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) aaai thnx me homeboy bombaclat;) jammer dat je niet ken tunen Bewerkt: 12 juli 2009 door Jeremix Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Bram Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) aaai thnx me homeboy bombaclat;)jammer dat je niet ken tunen In het spel rijden wel getunde auto's rond. Neem maar eens een kijkje in het 'Gta IV Rare Cars topic'. Edit: Welkom op het forum . Bewerkt: 12 juli 2009 door Gta Bram Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Stan- Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 aaai thnx me homeboy bombaclat;)jammer dat je niet ken tunen Over ABN gesproken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 aaai thnx me homeboy bombaclat;)jammer dat je niet ken tunen Over ABN gesproken . Ja en het is bumbaclot. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2009 Nu weer even ontopic graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.