Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Hier ben ik weer, Ik heb een Rhino gespawnt in een missie maar om de een of andere reden zit dat ding op slot. 0674: set_car_model #RHINO numberplate "TIBER" $RHINO = Car.Create(#RHINO, 102.7301, -2396.465, 5.304692) Car.Angle($RHINO) = 270.0 Car.Health($RHINO) = 1500 Ik heb al een aantal andere codes geprobeerd om hem open te kraken zoals deze: 0519: set_car $RHINO locked 0 Iemand een idee? Grtz RD Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 0519: set_car $RHINO locked 0 De nul (0) staat voor 'ON'. Dus met deze code heb je hem op slot gezet, de 1 staat voor off. Dan zou hij niet meer op slot moeten zitten. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 0519: set_car $RHINO locked 0De nul (0) staat voor 'ON'. Dus met deze code heb je hem op slot gezet, de 1 staat voor off. Dan zou hij niet meer op slot moeten zitten. Geen effect, hij zit nog steeds op slot. Reageren
Exoit Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Show is je hele code. Ik had dit probleem geloof ik ook is XD Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 0674: set_car_model #RHINO numberplate "TIBER" $RHINO = Car.Create(#RHINO, 102.7301, -2396.465, 5.304692) Car.Angle($RHINO) = 270.0 Car.Health($RHINO) = 1500 fade 1 1500 wait 1000 Camera.SetPosition(152.4302, -2373.215, 12.95349, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt(102.7301, -2396.465, 5.304692, 2) 00BB: show_text_lowpriority GXT 'NPLAT1' time 4000 flag 1 wait 5000 fade 0 1000 wait 1500 0519: set_car $RHINO locked 1 Ik ga niet alles showen want dan weten jullie alles van Platform Training. Reageren
Exoit Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 Die code kan je ook doen. coördinaten wel even changen. En dan is hij goed Want dan kan je er wel gewoon in. EDIT: Is dit in een cut scene? Ik weet niet of hij dan ook goed is Bewerkt: 12 juli 2009 door CorrectHost Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2435.302 -1671.848 Die code kan je ook doen. coördinaten wel even changen. En dan is hij goed Want dan kan je er wel gewoon in. EDIT: Is dit in een cut scene? Ik weet niet of hij dan ook goed is Zorgt voor crash, weet iemand nog een oplossing? Reageren
Exoit Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Even wachten heb volgens mij iets verkeerds getypt XD Dit? :MODEL thread 'MODEL' 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2459.9041 -1659.4592 13.3047 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101 Maar dan co-ordinates veranderen! Je hebt aant eind van je script toch wel end thread staan? Bewerkt: 12 juli 2009 door CorrectHost Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Even wachten heb volgens mij iets verkeerds getypt XDDit? :MODEL thread 'MODEL' 014B: $PARKED_RHINO = init_parked_car_generator #RHINO -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2459.9041 -1659.4592 13.3047 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $PARKED_RHINO cars_to_generate_to 101 Maar dan co-ordinates veranderen! Je hebt aant eind van je script toch wel end thread staan? Ik had hem al uit de originele opcode search tool, dus hij is goed. En ik heb aan het eind van m'n script end_thread staan natuurlijk. Bewerkt: 12 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Cargenerator is iets totaal anders dan car.create. Een cargenerator spawnt bijvoorbeeld iedere keer opnieuw. Je kunt met cargenerators niet bepaalde dingen doen zoals health zetten. http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=751952 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Met een cargenerator blijven auto's dus telkens opnieuw spawnen en met car.create dus maar eenmalig. Ik denk dat ik maar een ander voertuig zal nemen in plaats van de rhino, aangezien het onmogelijk is om hem van het slot te krijgen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Car.DoorStatus($RHINO) = 1 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Car.DoorStatus($RHINO) = 1 Wat zouden we toch zonder je moeten? Het werkt! Bewerkt: 12 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Een creatieve oplossing zoeken? Je had namelijk ook het volgende kunnen doen: 0129: 1@ = create_actor_pedtype 23 model #MALE01 in_car $RHINO driverseat 009B: destroy_actor 1@ Dan gaat hij ook open. Sneaky he. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.