GTA-Fanboy Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Mijn Xbox Live Gold abbo is verlopen, moet ik dan gewoon een abbonoment kopen? Want dat wil ik niet doen. En is er niet een ander optie voor om Online te spelen? GTA-Fanboy. (P.S. Hoe kan je video's, muziek en foto's opslaan in je Xbox360?) Bewerkt: 12 juli 2009 door GTA-Fanboy Reageren
Think Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Als je goed zoekt kan je voor 2.5 euro per maand online spelen (30 euro per jaar) In de winkel is het 5 euro per maand (60 euro voor 1 jaar) 5 euro is toch geen gigantisch bedrag Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Als je goed zoekt kan je voor 2.5 euro per maand online spelen (30 euro per jaar)In de winkel is het 5 euro per maand (60 euro voor 1 jaar) 5 euro is toch geen gigantisch bedrag Waar eigenlijk voor € 2,50? Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Als je goed zoekt kan je voor 2.5 euro per maand online spelen (30 euro per jaar)In de winkel is het 5 euro per maand (60 euro voor 1 jaar) 5 euro is toch geen gigantisch bedrag Waar eigenlijk voor € 2,50? (Sorry voor dubbel posten!) Bewerkt: 12 juli 2009 door GTA-Fanboy Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 En hoe kan je Foto's, video's en muziek op je Xbox zetten? Reageren
Dvt Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 En hoe kan je Foto's, video's en muziek op je Xbox zetten? Gewoon met USB stick. Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Nog 1 vraagje... Hoe moet je via Xbox360 je Gold-abonnement kopen? Er staat alleen dit soort credit cards: Visa, Mastercard, American Expres.. en ik heb ING. Reageren
TZG Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 Nog 1 vraagje...Hoe moet je via Xbox360 je Gold-abonnement kopen? Er staat alleen dit soort credit cards: Visa, Mastercard, American Expres.. en ik heb ING. je kan ook gewoon naar een winkel gaan, denk aan media-markt of bart smit of van al dat soort winkels waar ze ook games verkopen Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Nog 1 vraagje...Hoe moet je via Xbox360 je Gold-abonnement kopen? Er staat alleen dit soort credit cards: Visa, Mastercard, American Expres.. en ik heb ING. je kan ook gewoon naar een winkel gaan, denk aan media-markt of bart smit of van al dat soort winkels waar ze ook games verkopen Heb jij de voorgaande posts wel gelezen -_-. ONTOPIC: Ik denk dat je een speciale kaart nodig hebt voor deze verrichtingen. Vraag die van je ouders eens Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.