Jump to content

Ik kan niet online


Sprayboy

Recommended Posts

Bij stap 1 profile: gaat hij akkoord.

Bij stap 2 personal details: gaat hij goed akkoord.

Bij stap 3 passord: gaat hij ook akkoord. En

bij stap 4 notifications wou hij niet akkoord gaan: ik kreeg dit waarschuwing:There was an error creating your account. Please review all your details and try submitting again.. An account with this email address already exists.

Toch hebt ik alles compleet ingevuld(behalve Telephone Number) maar de rest wel: beschikbare nickname die niet in gebruik was. Maar ik hoop dat jullie mij kan helpen wat dit betekent. Gr :Y:?:{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijgt nog niet voor elkaar: ik heb maar 1 email adres, en zelf 1 email adres verzonnen. ik heb heus wel begrepen dat mij email adres al gebruikt is: maar moet je dan per see ander email adres nemen? Lijkt me te gek voor woorden. Ik snapt het niet meer hoor :N

Bewerkt: door Sprayboy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijgt nog niet voor elkaar: ik heb maar 1 email adres, en zelf 1 email adres verzonnen. ik heb heus wel begrepen dat mij email adres al gebruikt is: maar moet je dan per see ander email adres nemen? Lijkt me te gek voor woorden. Ik snapt het niet meer hoor :N

Je kan maar 1 account op 1 email hebben dat heb je met meerdere spellen dus je moet wel een nieuwe maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...