Exoit Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Beste mensen, Dit keer heb ik geen fout maar heb ik een grote vraag Ik zou graag willen weten hoe ik aan een cut scene mensen kan toe voegen. Die over het strand lopen. // This file was decompiled using sascm.ini published by Seemann (http://sannybuilder.com/files/SASCM.rar) on 13.10.2007 DEFINE OBJECTS 1 DEFINE OBJECT SANNY BUILDER 3.04 DEFINE MISSIONS 0 DEFINE EXTERNAL_SCRIPTS 0 // Use -1 in order not to compile AAA script DEFINE UNKNOWN_EMPTY_SEGMENT 0 DEFINE UNKNOWN_THREADS_MEMORY 0 {$VERSION 3.1.0027} //-------------MAIN--------------- thread 'MAIN' fade 0 0 042C: set_total_missions_to 0 030D: set_max_progress 0 01F0: set_max_wanted_level_to 0 set_wb_check_to 0 00C0: set_current_time_hours_to 10 minutes_to 0 $7 = 2435.302 $6 = -1671.848 $5 = 12.8007 04E4: unknown_refresh_game_renderer_at $7 $6 Camera.SetAtPos($7, $6, $5) 062A: change_float_stat 165 to 999.0 062A: change_float_stat 23 to 999.0 062A: change_float_stat 21 to 0.0 062A: change_float_stat 163 to 999.0 062A: change_float_stat 160 to 999.0 062A: change_float_stat 229 to 999.0 062A: change_float_stat 223 to 999.0 062A: change_float_stat 230 to 999.0 0629: change_integer_stat 181 to 4 0629: change_integer_stat 68 to 0 $PLAYER_CHAR = Player.Create(#NULL, $7, $6, $5) 07AF: $PLAYER_GROUP = player $PLAYER_CHAR group $PLAYER_ACTOR = Actor.EmulateFromPlayer($PLAYER_CHAR) Camera.SetBehindPlayer Actor.Angle($PLAYER_ACTOR) = 262.0 set_weather 1 Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "BBALLJACKRSTAR", "BBJACK", Torso) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "JEANSDENIM", "JEANS", Legs) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "SNEAKERBINCBLK", "SNEAKER", Shoes) Player.SetClothes($PLAYER_CHAR, "PLAYER_FACE", "HEAD", Head) Player.Build($PLAYER_CHAR) select_interior 0 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True 01B7: release_weather 016C: restart_if_wasted_at $7 $6 $5 angle 0.0 town_number 0 fade 1 1000 wait 100 $ICON = Marker.CreateIconWithoutSphere(2, 2458.248, -1659.026, 13.3047) 03BC: $140 = create_sphere_at 2458.248 -1659.026 13.3047 radius 2.0 03E6: remove_text_box create_thread @MAIN_451 wait 2500 :MAIN_451 wait 0 if 00ED: actor $PLAYER_ACTOR 0 near_point 2458.248 -1659.026 radius 13.3047 2.0 on_foot else_jump @MAIN_451 03BD: destroy_sphere $140 fade 0 1000 wait 1000 02A3: enable_widescreen 1 0A48: enable_menu_access_in_widescreen_mode 1 Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = False Camera.SetPosition(468.8174, -1848.294, 15.14844, 0.0, 0.0, 0.0) Camera.PointAt($7, $6, $5, 2) fade 1 1000 00BB: show_text_lowpriority GXT 'THEINF' time 5000 flag 1 // Swoke:What the fuck is happening!! Q-X Get them out!!! 0936: set_camera 468.8174 -1848.294 15.14844 position_to 457.8174 -1838.294 15.14844 time 20000 drop_mode 1 wait 10000 02A3: enable_widescreen 0 Camera.Restore Player.CanMove($PLAYER_CHAR) = True end_thread Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 1. Creëer een actor. 2. Om te laten lopen zijn meerdere mogelijkheden. Ik zal er hiervan 2 uitlichten. 05D3: AS_actor $PLAYER_ACTOR goto_point 681.8004 -474.1063 15.5363 mode 4 3000 ms // versionA Hiermee laat je een actor 1x lopen. Het is niet handig als je iemand meerdere punten wil meegeven op het moment dat je meerdere actors zet... Met mode variëren zorgt ervoor dat je de player kunt laten lopen of rennen bijvoorbeeld (testen!). Daarnaast kan je ervoor kiezen voor een animation path: 0754: define_new_animation_path 0755: add_animation_path_3D_coord 2526.887 2752.617 10.8203 animation "ROADCROSS" IFP_file "PED" 0755: add_animation_path_3D_coord 2582.135 2754.495 10.8203 animation "NONE" IFP_file "NONE" 0755: add_animation_path_3D_coord 2580.428 2778.38 10.8203 animation "NONE" IFP_file "NONE" 0755: add_animation_path_3D_coord 2515.005 2782.261 10.8203 animation "ROADCROSS" IFP_file "PED" 0817: assign_actor $595[0] to_animation_path_with_walk_mode 4 route_mode 3 Dit is een stukje code uit de missie General Dilemma. Daarmee laat je dus een actor een animation path belopen, en niet maar 1 punt. Reageren
Exoit Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Super! Ik zou het zo snel mogelijk proberen!! Reageren
Exoit Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Is er ook een mogelijkheid om een auto te laten rijden? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) Is er ook een mogelijkheid om een auto te laten rijden? Natuurlijk. 00A7: car 99@ drive_to x y z Snelheid bepalen: 00AD: set_car 36@ max_speed_to 10.0 35-40 is een goede/gemiddelde snelheid. Grtz RD Bewerkt: 13 juli 2009 door Revolution-Designer Reageren
Exoit Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Die eerste was ik ook achter gekomen alleen wat is car 99? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Die eerste was ik ook achter gekomen alleen wat is car 99? 99@ is de variable van de auto, deze variable kun je veranderen naar de variable van je eigen auto. Reageren
Exoit Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Die eerste was ik ook achter gekomen alleen wat is car 99? 99@ is de variable van de auto, deze variable kun je veranderen naar de variable van je eigen auto. Ok dat dacht ik al. En moet je dan een auto hebben die eenmalig spawnt of?....... Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Die eerste was ik ook achter gekomen alleen wat is car 99? 99@ is de variable van de auto, deze variable kun je veranderen naar de variable van je eigen auto. Ok dat dacht ik al. En moet je dan een auto hebben die eenmalig spawnt of?....... Ja, in je missie. Je moet je auto spawnen in je missie en die kun je dan die variable geven. Reageren
Exoit Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Die eerste was ik ook achter gekomen alleen wat is car 99? 99@ is de variable van de auto, deze variable kun je veranderen naar de variable van je eigen auto. Ok dat dacht ik al. En moet je dan een auto hebben die eenmalig spawnt of?....... Ja, in je missie. Je moet je auto spawnen in je missie en die kun je dan die variable geven. Ok, komt voor de bakker Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Houdt gewoon onthouden dat je alleen maar dingen kunt doen met auto's die je eenmalig spawnt. De cargenerator kan je plaatsen en weghalen met dezelfde codes, namelijk plaatsen met 014B en aangeven hoe vaak die spawnt (of helemaal niet) met 014C. Al die andere opcodes, zoals health, zoals lock car, enzovoorts kan je alleen doen met een auto die eenmalig spawnt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.