mrtuning Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 hoe verander ik de toeter van de auto in gta vc? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 hoe verander ik de toeter van de auto in gta vc? Dat kan niet. Hoe lelijk sommige ook klinken. je moet er mee leven. Reageren
mrtuning Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 hoe verander ik de toeter van de auto in gta vc? Dat kan niet. Hoe lelijk sommige ook klinken. je moet er mee leven. kan je dat ook niet mod'en? Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 hoe verander ik de toeter van de auto in gta vc? Dat kan niet. Hoe lelijk sommige ook klinken. je moet er mee leven. kan je dat ook niet mod'en? Helaas niet, Ik weet niet of er dergelijke mods voor zijn. Reageren
Baffie Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Natuurlijk valt het te modden, het is een bepaald geluid dat afgespeeld wordt als je de knop voor de toeter van die auto intoetst, heel veel mod-werk zal het dus waarschijnlijk niet zijn, je moet alleen even weten hoe dat moet. Daarvoor moet je in het modding-forum zijn, daar zijn vast wel mensen die weten hoe dat werkt. Reageren
benhelsloot Geplaatst: 12 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2009 wat wil je dan de toeter van de dukes of hazzard XD Reageren
hypermagex Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 wat wil je dan de toeter van de dukes of hazzard XD hoe vaak gebruik je die toeter dan wel niet Reageren
Incognation Geplaatst: 20 september 2009 Rapport Geplaatst: 20 september 2009 Je kan toch die toeter geluid vervangen met een programma naar de toeter die jij wil? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.