Thabit Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ook dit jaar kan een nieuwe FIFA Football game niet ontbreken. Dit keer gaat de game FIFA 06 heten, wat natuurlijk doelt op het jaar 2006. Ook in dit nieuwe deel zullen de graphics weer flink verbeterd zijn. Zo zul je nu nog beter de gras sprietjes kunnen tellen en ook het publiek ziet er een stuk levender uit. Dit zorgt voor een nog realistischere ervaring. Of er qua gameplay iets veranderd is, is nog maar de vraag. Echter lijkt FIFA met elk deel een nieuw gameplay element mee te krijgen, dus het is te verwachten dat in FIFA 06 de gameplay ook enigszins vernieuwd is. Op de sceens, die waarschijnlijk next generation zijn, zijn veel vallende spelers te zien, maar ook andere echte voetbalmomenten. De game zal verschijnen op bijna elke console (Xbox, PS2, Gamecube, Xbox 360 en Playstation 3) en natuurlijk op de PC. Screenshots Bron: PCGameSpecial.nl Vééét! Die game moet ik zeker hebben! Reageren
.Maze. Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 ik heb het wel gezien met de FIFA serie -_- , heb liever de PES serie Reageren
The Outlaw Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 ik heb het wel gezien met de FIFA serie -_- , heb liever de PES serie ik dacht dat we daar een ander topic voor hadden? Maar goed 06 ziet er zeker beter uit alleen de schwalbes zoals ik het maar even noem zijn wat overdreven je wilt me niet zeggen de EA zich nu heeft gericht op de tackles, de grassprietjes tellen? dat boeit me niet zo mji gaat het om de gameplay Reageren
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 Ziet er leuk ik hoop dat je meer bewegingen kunt doen Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 28 mei 2005 Rapport Geplaatst: 28 mei 2005 ziet er wel veelbelovend uit !! maar is dit voor de PS2 of voor de PS3 Reageren
Trax Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 ziet er wel veelbelovend uit !! maar is dit voor de PS2 of voor de PS3 Ja, goeie vraag. Misschien voor de pc, omdat hij bij PCGamespecial staat ... maar het kan ook voor de Game Boy Advance of de SNES zijn hoor ... Reageren
Thabit Geplaatst: 29 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) Ik denk dat ie voor meer consoles uitkomt. Ik ga wel even uitzoeken voor welke consoles hij uit komt. EDIT: Zodra de next generation consoles, Xbox 360, Sony PlayStation 3 en Nintendo Revolution gereleased zijn, zal FIFA 06 op al deze consoles verschijnen. FIFA 06 staat niet op de officiële lijst van de E3 om gepresenteerd te worden, maar waarschijnlijk kunnen we wel een blik opvangen. Bron: NGF Niet op de PC? Ik denk het wel! Anders staat hij ook niet op PCgameSpecial! Bewerkt: 29 mei 2005 door Thabit Reageren
Trax Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Lol. EA kan hard werken, want 06 wordt volgens mij uitgebracht op: Xbox, PS2, GameCube, GBA DS, PSP, PC, Xbox 360, PS3 en Revolution. Reageren
Stino Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 (bewerkt) EA doet het netjes, brengt bijna elk spel op dezelfde tijd op elke console en pc uit. Zou R* ook moeten doen Maar die screens zien er wel goed uit, eindelijk is het publiek 3D, en niet meer gewoon platte strookjes :lol: Bewerkt: 29 mei 2005 door stino Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 mei 2005 Rapport Geplaatst: 29 mei 2005 Screens zien er slecht uit, het publiek kijkt ook de hele tijd de andere kant op.. Geef mij maar gewoon PES, FiFa zuigt.. Reageren
Thabit Geplaatst: 30 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Screens zien er slecht uit, het publiek kijkt ook de hele tijd de andere kant op..Geef mij maar gewoon PES, FiFa zuigt.. Nu je het zegt. Maar de screens zien er niet slecht uit! @Stino: Gelukkig wel! Maar bij FIFA 2005 is het wel leuk dat als je een penalty neemt het publiek helemaal stil is. Alleen de scheids klopt niet. Altijd de zelfde, alleen een ander pakje aan! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Ik hou niet zo heel veel van voetbal spelletje's. Maar de Grapihics zien er idd heel mooi uit van dit spel. Alleen ik vraag me altijd weer af. Wat willen ze nu beter gaan maken elk jaar. De graphics kunnen ze beter maken en dat doen ze ook. Maar wat voor soort spelopties kunnen ze aan het nieuwe deel toevoegen? Dat blijft denk ik bijna altijd het zelfde. Maar ik ben toch wel eens van plan om 1 voetbal spelletje te kopen, ook al hou ik niet zo erg van dit soort spelletje's. En als ik er 1 koop zal het denk ik dan wel Fifa 06 worden. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Nou ik denk wel dat ze A.I van de spelers beter zullen maken en ik verwacht ook dat je niet meer dezelfde goals krijgt, Pes heeft dit niet daar krijg je iedere goal anders maar bij fifa heb je vaak het gevoel dat je die goal wel eens vaker hebt gemaakt. Dus als ze daaraan werken dit keer en ook echt doen kan het een hele goede worden Reageren
Yohan Geplaatst: 30 mei 2005 Rapport Geplaatst: 30 mei 2005 Ik heb al in een ander Fifa topic me mening gegeven, en het blijft weer bij die mening... Ik vind Pro Evo veel beter, alleen hou ik niet van footy games toch blijft het me verbazen hoe EA die Fifa games elk jaar verkoopt, Elke game expert heeft al gezegt dat Pro Evo beter is, realistischer ik heb het echt gehad met de Fifa serie vroeger ('96) was het nog wel leuk maar nu zijn de Fifa games zwaar achterhaald... Maare mensen veel plezier met het uitkijken naar de nieuwe Fifa... Tip: Vergelijke Pro Evo, en Fifa is met elkaar en kijk dan niet alleen ibj Fifa naar de enthourage (reclame echte merken enz.. ) Bekijk de games kritisch en eerlijk.. Reageren
Goliat Geplaatst: 6 november 2005 Rapport Geplaatst: 6 november 2005 dit spel is zooooooooo slecht al die spelers zijn plat zoals bij clubfootball 2005 dusz pes 4 is veeel beter!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.