mandy21 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Hey iedereen,ik dacht na wikigta gelezen te hebben dat ik de ontsnappingspoging via de zeecontainers (missie yay ka-boom-boom)maar eens uit ging proberen. Succesvol in de eerste instantie,en na gesaved te hebben wou ik wang cars gaan kopen,maar dat kan niet Het huis icoontje blijft rood en ik krijg geen cesar marker en na nog een keer saven en een beetje rondrijden nog steeds niks. Ik heb deze missie vaker gedaan in andere save-games en heb nog nooit problemen ondervonden. En btw,ik doe niet aan cheats,dat kan het niet zijn. Ik ga zo naar bed maar was van plan morgen een andere missie te doen,kijken of wang cars alsnog vrijkomt,maar heeft iemand een idee wat het is of heeft iemand dit probleem eerder gehad? Alvast bedankt,groetjes mandy
Megadreams Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Heb je de rijschool wel gehaald? Je kan namelijk wang cars pas kopen nadat je de rijschool hebt voltooid. Veel Succes Nog!
mandy21 Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 ooh my god,ik ben echt een beetje blond ,ik heb de laatste,city slicking nog niet gehaald,de bel ging dus moest saven en ben het daarna helemaal vergeten.thanx megadreams!
westsiderules Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 k'ben duidelijk te laat om te helpen
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Dan moet je niet posten he Westsiderules, _KoE_Mzungu, ik denk dat hier dan wel een op kan?
mandy21 Geplaatst: 19 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 van mij mag ie ook wel verwijdert worden,het is nogal beschamend
Phoenyxar Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Topivs worden niet direct verwijdert en het is niet beschamend, je moet het niet zo zien, ik heb ook al belachelijk beschamende dingen gehad , trek het je niet aan.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 19 juli 2009 Rapport Geplaatst: 19 juli 2009 Om te voorkomen dat de schaamte weer terug kan komen zal ik 'm maar preventief sluiten mandy21. Preventief ruimen vind ik toch iets te ingrijpend. Verder kan het gespam gewoon achterwege worden gelaten. Hulp bieden doe je op het moment dat daar om gevraagd wordt, dat je te laat bent om nog hulp te bieden kan je gewoon voor jezelf houden.
Recommended Posts