Djmaddox Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Hey, Ik heb zojuist SilkRoad Online gedownload. Maar als ik nu het spel start zegt hij dat ik de full version moet downloaden en ik moet dan naar de homepage gaan. Als ik dan daarheen ga moet ik helemaal account aanmaken enz maar als ik dan klik op Download Full Version komt er in beeld Coming Soon! Weet iemand hoe ik dit kan fixen zodat ik het spel kan spelen? Greets! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Waar heb je de huidige Silkroad client gedownload? Van de officiële Silkroad website of van een site zoals gamershell? Wat is trouwens de naam van het bestand dat je hebt gedownload? En wanneer je de client updater opstart, staat er dan onderin een versie nummer? Grtz RD Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik had hem van gamershell, en als ik dan op de snelkoppeling klik op de desktop staat dit er: You have to install the full version. Will you connect to the homepage to dowload(ja, dat staat er echt) the full version? YES NO dan klik ik op Yes, en dan klik op de website op download de full version en dan komt er in beeld te staan: COMING SOON! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik had hem van gamershell, en als ik dan op de snelkoppeling klik op de desktop staat dit er:You have to install the full version. Will you connect to the homepage to dowload(ja, dat staat er echt) the full version? YES NO dan klik ik op Yes, en dan klik op de website op download de full version en dan komt er in beeld te staan: COMING SOON! Heb je toevallig deze versie gedownload: >Klik< Versie 1.180? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Nee, het was een ander want ik weet nog dat er maar 3 mirrors waren en hier zijn er 9. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Nee, het was een ander want ik weet nog dat er maar 3 mirrors waren en hier zijn er 9. Probeer dan deze te downloaden: >Download< Het is de nieuwste versie die ik kon vinden van Silkroad Online, hij is namelijk van 13 Maart 2009. Grtz RD Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb hem zojuist geinstalleerd, en die melding is er ook niet meer. Dus ik klik op het icoontje op de desktop maar dan staat er nergens Play of iets dergelijks? Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb hem zojuist geinstalleerd, en die melding is er ook niet meer. Dus ik klik op het icoontje op de desktop maar dan staat er nergens Play of iets dergelijks? Zoiets had ik ook, volgens mij moet je eerst patchen. Maar ik weet niet meer hoe dat in zijn werk ging. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 (bewerkt) Welke versie heb jij nu dan? Ik heb 1.180. EDIT: Ik neem aan dat jij de nieuwste patch hebt? Bewerkt: 14 juli 2009 door Djmaddox Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Welke versie heb jij nu dan? Ik heb 1.180.EDIT: Ik neem aan dat jij de nieuwste patch hebt? Ik speel allang geen Silkroad meer, ik ben overgestapt op Runes of Magic. Maar als je even had gegoogled had je dit kunnen vinden: >Klik< Grtz RD Reageren
Djmaddox Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ok, na het een paar keer opgestart te hebben ging hij automatisch patchen! Bedankt RD! Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ok, na het een paar keer opgestart te hebben ging hij automatisch patchen! Bedankt RD! Geen probleem, daar is het forum toch voor? Reageren
compuboy Geplaatst: 9 april 2011 Rapport Geplaatst: 9 april 2011 Ik had hem van gamershell, en als ik dan op de snelkoppeling klik op de desktop staat dit er: You have to install the full version. Will you connect to the homepage to dowload(ja, dat staat er echt) the full version? YES NO dan klik ik op Yes, en dan klik op de website op download de full version en dan komt er in beeld te staan: COMING SOON! ik heb ook via gamershell maar ik kan de full versie niet vinden op de silkroad site Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.