Ottoman 47 Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Als ik in Mijn Documenten kom, zie ik altijd dit bestandje (zie beneden). Voor de rest weet ik niet wat de functie ervan is, maar waneer ik het verwijder komt het naar de reconnecten van mijn PC terug. Ik heb er totaal geen probleempjes mee, maar het is een irritante bestand dat niet naar me luister (daarmee bedoel ik verwijderen). Wat moet ik eraan doen om hem kwijt te raken? Ik heb het over spider.sav. Bewerkt: 12 juli 2009 door Ottoman 47 Reageren
T@rget Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Is opgeslagen data van het spelletje Spider (Staat onder ontspanning is een spelletje wat standaard bij Windows zit) Reageren
Sprunk Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Dus als je het verwijderd geeft Windows een foutmelding? Welke dan? een .sav bestaand is volgens mij een safefile van een Nintendo DS ROM. Maar wellicht is dit een heel ander .sav bestand. >>> Door Thundercover: Nagekomen berichten: Een .sav-bestand wordt door veel (vooral wat oudere) games gebruikt als een gewoon save-bestand. Blijkbaar gebeurt dat bij een NDS-rom, maar dat is zeker niet het enige (zoals je wel hebt gemerkt). <<< Edit: To sloww. Bewerkt: 26 juli 2009 door Thundercover Reageren
Woetsha Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Het bestand komt van het standaard spel in Windows, Spider Solitaire. Je hebt het spel gespeeld en niet afgemaakt en bij de vraag of je het spel wilt opslaan heb je op Ja gedrukt. Je kan het bestand verwijderen het is geen virus of dergelijke, maar elke keer als je Spider Solitaire opstart en het spel opslaat dan word het bestand weer aangemaakt. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Kan ik ervoor zorgen dat ik het bestand niet meer krijg, want ik speel wel eens Spider'. Reageren
Woetsha Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Kan ik ervoor zorgen dat ik het bestand niet meer krijg, want ik speel wel eens Spider'. Ofwel het spel niet meer spelen of anders het spel afmaken en als het spel vraagt of je het spel wilt opslaan antwoord jij met nee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.