Jump to content

Boiling Point: Road To Hell

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Sinds gisteren mijn nieuwe PU er was nam ik het vandaag bij het ontbijt even door.

Daarin zag ik een vette (met als beoordeling een 8.8/10)freeroam shooter, dus waarbij je niet gebonden bent aan missie's.

Bovendien heeft het een klein beetje van GTA weg.

Het is een mix tussen Mafia/Far Cry/GTA/Operation Flashpoint.

En als je de trailers/video's gezien heb, wil je al helemaal dat spel.

Een beschijving van Inside Gamer.

Boiling Point speelt zich af in een immense spelwereld. Dat is tegenwoordig niet eens abnormaal meer, maar vooral de manier waarop die spelwereld wordt weergegeven valt op. Er zitten namelijk helemaal geen laadtijden in het spel. Dankzij de innovatieve engine zal het spel ook weinig last hebben van pop-up, waardoor het echt zal lijken alsof je in een echte wereld rondloopt.

In het speel neemt de spelers de rol van ex-soldaat Myers, die in een Zuid-Amerikaans staatje op zoek gaat naar zijn verdwenen dochter. Ze werkte daar bij een locale krant. Je avontuur begint in een rustig stadje. Je leert al snel de verschillende factions kennen, voor wie je allerlei opdrachtjes kunt doen. Je begint overal uiteraard als boodschappenjongen, maar je zult je al snel opwerken tot een gerespecteerd persoon. Niet in de laatste plaats omdat je de weg naar de wapendealer maar al te goed kunt vinden en geen enkele moeite hebt met het

rondstrooien van kogels.

Boiling Point klinkt dus erg veelbelovend. Er zal nog wel een en ander veranderd en verbeterd worden, maar echt veel werk is er niet meer nodig. Het spel staat voor 20 mei 2005 in de planning.

Het zou leuk zijn als je er video's van maakt en dan op het GTAforum zet.

Fraps

Officiele Site Boiling Point RTH

Mooi he!

EDIT:

OJA; GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS VOOR PC OUT NOW :D:puh:

Screenshots:

02.jpg

05.jpg

07.jpg

@Stino: in de PU stond op een advertentie van 2 pagina's groot: OUT NOW FOR XBOX AND PC.

Maar aangezien het de juninummer is, denk ik dat het alvast is.

(kan niet zo maar quoten, je mag maar in 1 subfora 1 bericht per dag plaatsen toch Se7en?!)

Bewerkt: door TommieguN
Geplaatst:

:puh: Dit spel lijkt me wel vet, is altijd leuk omdat het freeroam is :)

Maar

OJA; GRAND THEFT AUTO SAN ANDREAS VOOR PC OUT NOW  :D  :puh:

Komt toch pas op 7 juni?

Trouwes, iemand bij mij uit de klas heeft hem al voor de PC, alleen in het chinees

Geplaatst:

Dit bericht is dan al behoorlijk oud, omdat het nu al 29 mei is, nou ja jij hebt het gister gepost. En er staat dat het spel zo rond 20 mei 2005 uitkomt. Maar het ziet er wel mooi uit.

Geplaatst:

De combinatie is gewaagd, maare of dit ook gaat werken...

Ik vind de screens er grafisch echt crap uitzien.. :unsure:

Geplaatst:

Ik heb het spel.

Heel leuk, er is alleen 1 of eigenlijk 2 nadelen.

Het eerste nadeel is dat het frekking traag loopt, of in iedergeval schokt het beeld.

Er is wel een patch, maar ik betwijfel het of die veel beter maakt.

Het tweede nadeel is dat het niet op mijn computer kan.

Ik kan ook niet een nieuwe moederbord met processor kopen, omdat ik voor autorijlessen moet sparen, en er al bijna zit (590 euro).

Ik hoef namelijk maar de helft te betalen.

Ook moet ik voor New York sparen.

Dan wordt het na de vakantie.

De patch kan je Hier Happy Puppy: BPRTH Patchdownloaden.

Je moet je wel registreren.

Geplaatst:

ik snap niet waarom zo hoge specs nodig zijn :(

ik wilde dit spel kopen totdat ik de specs zag :(

veel te veel voor mn pctje :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...