Nissan Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 7,5 uur ^^. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 8/9 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 7 uurtjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shotyoudie Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 8 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 7 uurtjes. Opmerking: Om halfvijf 's morgens ben ik wakker geworden door fluitende vogels(ik slaap met m'n raam open), jesus christ, die dingen zongen steeds hetzelfde(stel je eens voor: je wordt wakker van het refrein 'Heb je even voor mij?' en dat hoor je 20 keer na elkaar). Nadat ik de hoop had opgegeven dat ze vanzelf zouden ophouden, ben ik maar slaapdronken uit m'n bed gegaan, stootte ik m'n prullenbak om, deed m'n raam dicht en daarna heb ik nog zeker een halfuur wakker gelegen(die vogels hielden maar niet op). Ik denk er serieus aan om me een Shotgun te kopen om vanuit m'n raam elke kutvogel neer te knallen, kan me niet schelen dat Gaia me een proces aandoet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flippie13 Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 7 uurtjes. Opmerking: Om halfvijf 's morgens ben ik wakker geworden door fluitende vogels(ik slaap met m'n raam open), jesus christ, die dingen zongen steeds hetzelfde(stel je eens voor: je wordt wakker van het refrein 'Heb je even voor mij?' en dat hoor je 20 keer na elkaar). Nadat ik de hoop had opgegeven dat ze vanzelf zouden ophouden, ben ik maar slaapdronken uit m'n bed gegaan, stootte ik m'n prullenbak om, deed m'n raam dicht en daarna heb ik nog zeker een halfuur wakker gelegen(die vogels hielden maar niet op). Ik denk er serieus aan om me een Shotgun te kopen om vanuit m'n raam elke kutvogel neer te knallen, kan me niet schelen dat Gaia me een proces aandoet. 39 Seagulls left Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2010 8 uurtjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 8 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 7uurtjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 7/8 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 8 uurtjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 6 uur... gááp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 15 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2010 5 uur ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 7/8 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 16 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2010 9 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.