Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2009 7 uur en half . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2009 8 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2009 7 uur of zo iets toch . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0uk3 Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 8 uur, werd vroeg wakker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Hier ook 8 uurtjes, wat op zicht best lang is op vrijdag-zaterdag voor mijn doen.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheNameIsIrrelevant Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 Een half uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 6 uurtjes, moest 9 uur werken dus ik ging naar bed om 2 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2009 7 uur... nee heel wat minder . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 Van 3 tot 10... 7 uurtjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 7 uur, voetbalmatch nogal te vroeg . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 (bewerkt) 4 uur, mocht gister mijn spel dat ik van de sint had gekregen niet spelen, ging 12 uur naar bed.. Werd om 4 uur wakker om zo snel mogelijk mijn nieuwe spel te spelen. Nu mag ik 2 dagen niet meer op de wii, omdat ik tevroeg erop zat Bewerkt: 6 december 2009 door Dark_Zemy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 4 uurtjes.. Mijn vriendin deed irritant.. En voor de horde pubers die nu met één hand in hun broek doordenken bij het begrip irritant: NEE. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeathPenalty Geplaatst: 6 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 december 2009 Ik moet nu maar eens gaan slapen, morgen om half 8 op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 8 uur, exames, dan mag dat wel langer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 7 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 december 2009 Half 12 tot 8 uur. Lang genoeg . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.