GekkieJ01 Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Zo'n 3 uur... Mede door die kutziekte die ik nu heb kon ik niet slapen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 ik 8 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 2 uur.. Druk weekje zo, maar bijna vakantie! =) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 17 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2009 Iets langer dan 9 uur denk ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 afgelopen nacht is al weer dik 24 uur geleden. Die rust zal nog even moeten wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 7 uurtjes... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 8 hours Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 Meh. Niet. Misschien vanavond even 20 uur lang gaan slapen. Even wat slaap inhalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 12 uur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Indycar series Geplaatst: 18 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2009 Van 2 tot half 11. Dus 8,5 uur. Nog best lang eigenlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 10 uurtjes! Heerlijk, was ook al nodig hoor.. :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 6 uurtjes! Kwam omdat ik wakker werd door Jowx, ik droomde over hem... @Hieronder: Eigenlijk was het een nachtmerrie... En @ 'witte goedje en kwijlen': dat gebeurd niet van jou, sorry schat :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 6 uurtjes! Kwam omdat ik wakker werd door Jowx, ik droomde over hem... Daarna wel de lakens verschoond i.v.m. het witte goedje en je kussen vervangen i.v.m. het kwijlen? Om maar te zwijgen over die arme Demi, die moet hier ook maar mee kunnen leven.. Och arme.. @Hieronder: Eigenlijk was het een nachtmerrie... En @ 'witte goedje en kwijlen': dat gebeurd niet van jou, sorry schat :$ Voor Demi was het een nachtmerrie inderdaad. En wat betreft het andere, ik was even vergeten dat je dat op die leeftijd inderdaad nog niet produceert.. Waarvoor mijn oprechte excuses uiteraard. Groetjes aan Demi, tough.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 9 uur . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 19 december 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2009 8 uren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.