hippiebus Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Hallo, ik wil heel de flight school goud hebben. Dat is ook wel gelukt behalve met parachute on target, ik haal steeds maar 97% Heeft iemand tips? (Ik speel met cheats) Ik heb geen zin om een savegame te uploaden Bedankt. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Je moet rechtdoor landen, dus probeer geen bochten te maken. Daarvoor moet je redelijk lang wachten met de parachute te openen. Reageren
hippiebus Geplaatst: 13 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Bochten doe ik niet aan, en ik heb tig keer geexperimenteerd om te kijken wat het laatste moment is om de parachute te openen en nog in die cirkel te landen maar het lukt gewoon niet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Onder de s heb je goud(100%) dus heel de tijd naar voor duwen(of iets ander wat je hebt ingesteld) waardoor cj een pijl vormt, wanneer er komt 'open your parachute' wacht je nog even en trek je hem open, doe nu niets dan hem de goede richting in sturen naar de +35! Veel succes! Mij is het zo in een keer gelukt . Reageren
hippiebus Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 ik doe het precies zo, maar het werkt niet, heeft iemand niet een tip voor met cheats ofzo? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 bestaan geen cheats voor en misschien al veel gezegt blijven proberen . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 Wat is het probleem? Land je voorbij het middelpunt of ervoor? Of is het de tijd? Als het de tijd is zet dan de Frame Limitter uit, dit kan enkele secondes schelen. Als je voorbij het middelpunt land moet je je parachute eerder openen, als je ervoor land moet je 'm later openen of langer in gehurkte houding in de parachute zitten om verder te kunnen komen. Door die gehurkte houding aan te nemen met de parachute kan je zelf ongeveer bepalen waar je land. Reageren
hippiebus Geplaatst: 16 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 (bewerkt) het ligt aan de tijd, ik zal ff kijken straks Dank je EDIT: Yes, dank je, het was in 1 keer goud Nu lekker hunteren Bewerkt: 16 juli 2009 door hippiebus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.