onbekendeIV Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 dit is een simpele mod die het interieur van: perenial, felzter en mesa. download link Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 Nice ziet er mooi bruin uit. Alleen zijn dat de enige...? Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Nice ziet er mooi bruin uit. Alleen zijn dat de enige...? nee dat zijn nog niet de enige want er komen nog meer! Reageren
Gta Bram Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb Gta Sa al lang niet meer gespeeld (Ps2 defect) maar ik dacht dat de deuren eerst ook dunner waren enzo? Verder echt een mooie mod, maakt het spel wel realistischer vind ik. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 14 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Ik heb Gta Sa al lang niet meer gespeeld (Ps2 defect) maar ik dacht dat de deuren eerst ook dunner waren enzo? Verder echt een mooie mod, maakt het spel wel realistischer vind ik. Bedankt! en v2.0 volgt nog! dat wordt nog beter. meer autos die deze kuur nog krijgen Reageren
Gta Bram Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Misschien is het ook leuk om bijvoorbeeld de emblemen van de auto's ook op de stuurwielen te maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.